Wat een kou - Reisverslag uit Ibiza, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Wat een kou - Reisverslag uit Ibiza, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Wat een kou

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

14 Oktober 2021 | Spanje, Ibiza

Vanmorgen kon ik weer niet echt mijn bed uitkomen. Het wordt voor mijn gevoel steeds moeilijker om mijn bed uit te komen. Nadat ik alles had gepakt, ben ik rustig gaan ontbijten.

Saskia hielp deze ochtend weer bij voetbal, dus ik werkte de ochtend alleen. Om 10.00 uur had ik de eerste les. Het water was weer heel erg koud. Ook het meisje had het erg koud. Het was op zich een prima les, die uiteindelijk 25 minuten heeft geduurd. Daarna heb ik even staan wachten op het volgende meisje, maar de moeder zag mij al wachten en het koud hebben, dus ze kwam al wat eerder. Dat was wel fijn. Ook dat meisje had het erg koud, maar uiteindelijk heb ik een prima les kunnen geven van 25 minuten. Doordat de lessen iets korter waren en er geen pauze tussen zat, kon de laatste les in de ochtend iets eerder plaatsvinden. Het jongetje wilde boogschieten om 11.30 uur, en zijn moeder vroeg of de les dan 20 minuten kon duren. Dat vond ik prima. Hij had het toch ook weer erg koud, dus dan is het ook niet erg als de les wat korter duurt. Ook voor mij was het beter om eerder klaar te zijn, want ik had het zo koud. Ik heb snel alles opgeruimd en heb weer een hete douche genomen.

Voor de box office had ik nog even tijd voor mezelf. Ik had alvast een deel van een programma terug gekeken in de kamer. Bij de box office kwam er één nieuw jongetje, een broertje van een meisje dat al zwemlessen deed. Na de lunch had ik weer even tijd voor mezelf en heb ik weer een stukje van het programma terug gekeken. Daarna hadden we weer pool party en daar warm ik altijd wel erg van op.

Om 14.00 uur had ik Parent & Toddler zwemmen. Ik hoopte maar dat er niemand kwam, zodat ik het water niet in hoefde. Maar er kwamen toch twee ouders met een meisje van 14 maanden oud. Ik zei al dat het water heel erg koud is, maar we het wel konden proberen. Ik deed wat opdrachten boven water, maar uiteindelijk wilde ik toch proberen haar onder water te laten gaan. Dat vonden de ouders prima, maar daarna had ze het erg koud en begon ze een beetje te huilen. De opdrachten daarna lukte niet echt meer, waardoor ze uiteindelijk na 14 minuten gestopt zijn met de les. Ik begrijp het ook wel, het is gewoon niet te doen zo. Ik kon gelukkig het water weer uit, maar pas om 15.30 uur had ik de volgende les. Ik moest dus ruim een uur wachten in mijn natte kleding.

Ik besloot bij de bar het programma verder af te kijken. Ik probeerde het een beetje te verstoppen, aangezien ik in mijn werkkleding en onder werktijd daar zat. Op een gegeven moment kwam de manager voorbij (die echt nooit te zien is in het hotel, maar precies nu wel), maar gelukkig zei hij er niks van. Hij vroeg alleen iets over mijn studie en ging toen weer verder. Nadat de aflevering was afgelopen, ben ik me gaan klaarmaken voor de laatste zwemles.

Ik had het erg koud in mijn natte kleding, maar toen moest ik ook weer het koude water in. Het jongetje vond het ook koud, maar het was best een goede les geworden. Na de les heb ik snel alles opgeruimd en heb ik weer een hete douche genomen.

Na de werkdag was ik erg moe. Koud water vreet echt energie. Toch heb ik nog even bij de bar aan de studie gewerkt, totdat mijn laptop leeg was. Toen ben ik in mijn kamer verder gegaan aan studie. Ik heb wel weer wat kunnen doen, maar ik ben ook erg moe. Ik wilde proberen even een beetje te slapen, maar mijn kamergenoot zette hele luide muziek op. Dat hielp dus niet. Ze is zo egoïstisch, ze denkt alleen maar aan haarzelf en houd geen rekening met anderen. Ik besloot om daarom maar alvast mijn verhaaltje te schrijven.

Uiteindelijk was het alweer tijd voor het avondeten. De anderen wilden vanavond een film kijken bij Saskia in de kamer, maar ik was erg moe en wilde Expeditie Robinson kijken en de show kijken en dan op tijd naar bed. Daarom besloot ik niet te gaan. Na het eten ben ik dan ook direct Expeditie Robinson gaan kijken, weer met thee en chocolade. Vervolgens ben ik de show gaan kijken. Dit is mijn favoriete show van de tien shows die ze hebben. Uiteindelijk heb ik in de kamer nog een spelletje gedaan en ben ik om 23.00 uur lekker gaan slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Ibiza

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 39337

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: