Weer een record - Reisverslag uit Ibiza, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Weer een record - Reisverslag uit Ibiza, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Weer een record

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

13 Oktober 2021 | Spanje, Ibiza

Vanmorgen had ik er moeite mee om uit bed te komen. Uiteindelijk kwam ik er toch uit en ben ik rustig gaan ontbijten. Daarna ben ik me klaar gaan maken voor de eerste zwemles om 10.00 uur. Echter wilde de moeder de les verplaatsen naar de middag. Ik ging even terug naar mijn kamer om mijn telefoon te halen en te kijken naar de planning voor vandaag, maar daarna heb ik ze niet meer gezien. Doordat deze les nu niet doorging, had ik ineens wat tijd over. Ik heb mijn twee vuile handdoeken omgeruild voor twee schone. Daarna heb ik nog even de les van Saskia gekeken.

Om 10.45 uur kwamen de twee meiden van 10 en 12 jaar. Ik wilde eigenlijk de les weer vanaf de kant doen, zodat ik niet het koude water in hoefde te gaan. Ik gaf de les in het diepe, omdat het daar groter is, waardoor ze meer konden zwemmen, maar ook omdat ze graag wilden leren duiken. Dat gingen we vandaag doen. En daarvoor moest ik toch echt het water in, om een voorbeeld te geven. Halverwege de les ben ik er toch in gegaan. Het was vrij koud, maar met het zonnetje nog wel lekker. Het was echt een leuke les met deze twee enthousiaste meiden. De moeder was ook erg blij, want ze ziet nu al na twee lessen veel progressie. Leuk!

Daarna had ik de les met het meisje van drie jaar en Saskia had de les met het broertje van zeven jaar. Zij had gisterenavond nog een les met hem gedaan omdat hij zo bang was. De les met het meisje ging erg goed. Ook de les met het jongetje met Saskia ging erg goed. Fijn dat het toch is gelukt om hem over zijn angst heen te helpen! Aan het einde kregen ze een certificaat waar ze erg blij mee waren.

Na de lessen heb ik snel een warme douche genomen. Bij box office kwamen er weer twee nieuwe kinderen, die gelijk ook in de middag al hun eerste les hadden. Na de lunch hadden we weer pool party. Het is leuk als er toch best wat kinderen meedansen in het water.

In de middag was Saskia vrij en werkte ik dus alleen. Het was vrij koud, want het zonnetje was weg. De eerste les was met twee kinderen die nog niet super goed konden zwemmen. De kinderen hadden het erg koud, net als ik. Maar toch hebben we best een goede les kunnen doen. Voor één meisje was het de laatste les. Zij kreeg dan ook haar certificaat, waar ze erg blij mee was. Ook betaalden de ouders nog de extra les van het zusje gisteren. Ik had het eigenlijk al zo koud dat ik niet echt verder wilde, maar dat moest natuurlijk toch. Ik had daarna een les met twee kinderen die al best aardig konden zwemmen. Zij hadden het ook weer erg koud, maar toch ging de les vrij goed. Ik stond echt te bibberen in het water, want ik sta natuurlijk een groot deel van de tijd stil. Het was zo koud. Na deze les had ik direct de les van het jongetje die de zwemles naar de middag had verplaatst. De moeder zei al dat ik er erg koud uit zag. Ze zei dat als het jongetje het koud kreeg, we de les ook eerder konden stoppen. Ik zei dat ik wel gewoon een hele les wilde doen. Uiteindelijk kreeg het jongetje het al vrij snel koud en zei de moeder na een kwartier dat het wel goed was. Ik vond het wel jammer, maar ook wel fijn. Ik heb snel al mijn spullen opgeruimd en heb een hete douche genomen.

Uiteindelijk hadden we vandaag elf kinderen. Dat is weer een nieuw record voor mij!

Na werk ben ik nog 'even' naar Sant Antoni gewandeld. Dit was een wandeling van een uur heen en een uur terug, in totaal dus twee uur. Het was lekker met het zonnetje, dus een prima wandeling. Toen ik terug was, heb ik even snel mijn verhaaltje geschreven en daarna zijn we samen gaan eten.

In de avond hadden we een end of the season soort party. Na het eten heb ik me omgekleed. Ik heb weer voor het eerst sinds maanden een lange spijkerbroek aangedaan. Dat was wel weer even wennen. Met een groepje zijn we gaan wandelen naar de locatie waar we het 'feestje' hadden. Dit was 20 minuten lopen. We kregen twee gratis drankjes en later op de avond nog wat hapjes. We hebben gewoon wat gekletst. Het was verder geen hele bijzondere avond. Om 23.45 uur was ik er wel klaar ben en ben ik alleen terug gaan lopen naar het hotel. Ondertussen heb ik nog even met thuis gebeld, want je weet maar nooit wat je onderweg tegen komt. Daarna ben ik ook lekker gaan slapen, want ik was inmiddels wel moe.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Ibiza

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 39337

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: