Een record! - Reisverslag uit Ibiza, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Een record! - Reisverslag uit Ibiza, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Een record!

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

02 Oktober 2021 | Spanje, Ibiza

De laatste paar dagen slaap ik niet super goed. Ik word vaak wakker. Ook word ik 's ochtends wakker met erge pijn in mijn nek en schouders. Dit is natuurlijk ook geen bed... Vandaag zou mijn kamergenoot weer terugkomen. Voordat zij kwam, wilde ik de raampjes tussen onze kamers in dichtdoen om zo minder last te hebben van de rook (of wiet, geen idee wat het is). Daarvoor moest ik wel alles verbouwen, want mijn waslijntje zat door het raampje heen en kon daardoor niet dicht. Nu heb ik veel meer lijntjes hangen in mijn kamer en kan ik meer was ophangen. Maar het is nog steeds een grote zooi en ik kan nergens lopen. Het is zo super onhandig.

Daarna ben ik rustig gaan ontbijten. In de kamer heb ik de zwemlessen voorbereid. Voor één meisje was het vandaag de laatste les. Saskia was vandaag vrij, dus ik werkte alleen. Ik had maar liefst zes zwemlessen vandaag, een record! Ik had drie zwemlessen in de ochtend en drie in de middag. De zwemlessen in de ochtend gingen allemaal erg goed. Het water is wel erg koud, zeker voor mij omdat ik anderhalf uur in het water sta en weinig beweeg. Daarna heb ik dan ook snel een warme douche genomen.

Ik ben al eerder bij de box office gaan zitten om even wat aan studie te kunnen doen. Tijdens box office kwam er niemand, dus ik heb een tijdje aan studie kunnen werken. Daarna heb ik lekker geluncht. Het is fijn om eindelijk weer eens wat anders te eten. Over het algemeen is het eten best lekker.

Na de lunch heb ik me klaar gemaakt voor de pool party. We waren slechts met z'n drieën, maar ik vond het wel leuk. Daarna had ik de andere drie zwemlessen. Saskia had gisteren een huilend en schreeuwend meisje voor haar eerste zwemles. Ze kon er niks mee en heeft dan ook niks gedaan. Tegelijk kwam het meisje dat haar laatste zwemles had. Echter was ze niet op tijd, dus begon ik met het andere meisje. Ik begon de les en het ging eigenlijk super goed. Halverwege kwam het andere meisje. Ik zei dat ik na alle lessen nog een les met haar kon doen, waarbij ze alle aandacht kreeg en dat was prima. Ik ging weer verder met de les en het was eigenlijk een hele goede les. Daarna had ik nog de andere twee lessen. Wat dat betreft was het een leuke dag vandaag!

Na de les kwam ik terug in de kamer en toen was mijn kamergenoot ook weer terug. En dat rook ik duidelijk, het stinkt weer heel erg in de kamer. Verschrikkelijk. Ik heb me snel omgekleed om naar het strand te gaan. Mijn eerste setje zwemleskleding was nog niet droog van de ochtend, dus in de middag had ik een tweede setje aangedaan. Dit hield wel in dat ik nu meer kleren had om te drogen. Het is dus een grote natte zooi in mijn kamer. Ik probeer echt zo veel mogelijk droog te houden, maar dat is bijna niet te doen als swim coach.

Daarna heb ik voor het eerst lekker op het strand gelegen. Je merkt dat het weer al wat minder wordt, maar toen ik even met thuis belde was het ineens heel zonnig en warm. Nadat we hadden opgehangen, ben ik in slaap gevallen en heb ik bijna drie kwartier geslapen. Dat was wel erg lekker. Inmiddels was het al wat koeler geworden, dus heb ik geen duik meer genomen. Ik heb nog een woordzoekertje gedaan en lekker rustig gelegen. Om 18.30 uur ben ik weer terug gegaan naar de kamer. Hier heb ik even snel gedoucht. Ik zag dat de zon bijna onder ging en ik hoopte dat ik dat kon zien vanaf de rotsen voor het hotel. Daar ben ik heen gelopen, maar helaas kon je het vanaf daar niet zien. Dan moet je toch echt naar de andere kant van het strand en daar over de rotsen lopen. Ik ben dus weer terug gelopen naar het hotel en heb avond eten gegeten. Na het avondeten ben ik even naar de kamer gelopen om mijn laptop te halen om bij het zwembad mijn verhaaltje te schrijven. Het stonk echt verschrikkelijk in de kamer. Ik wil niet eens ademhalen daar. Ik ben dus heel snel weer naar buiten gegaan. Waar ben ik terecht gekomen?! Dit trek ik echt niet. Ik heb direct een appje gestuurd naar mijn manager om te vragen voor een andere kamer. Uiteindelijk heb ik de rest van de avond een serie gekeken bij het zwembad om maar niet in de kamer te hoeven zitten. Uiteindelijk zal ik toch weer de kamer in moeten...

Ik ben echt aan het aftellen om weer naar huis te gaan. Ik kijk er zo erg naar uit! Nog 29 nachtjes slapen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Ibiza

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 40239

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: