Een normale dag - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Een normale dag - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Een normale dag

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

11 September 2021 | Spanje, Benalmádena

Vandaag hadden Malin en ik allebei onze halve vrije dag. Ik zou de ochtend werken en Malin de middag. In de ochtend hadden we twee zwemlessen gepland. De eerste was gelijk al om 9.00 uur. Het meisje is erg bang om onder water te gaan, dus daar gaan we deze week aan werken. Voor een van de shows in de avond zijn er altijd kleine opdrachten waarmee je iets kunt winnen. De opdracht van vandaag was om op de foto te gaan met iets paars. Het meisje wilde graag met mij op de foto, in mijn paarse uniform en met haar paarse zwemtas en zwembrilletje. Leuk! Tussen de lessen door heb ik een beetje gezwommen. Om 10.30 uur kwam het meisje voor haar laatste les. Het bleek dat zij gisteren de les bij Malin niet heeft gedaan. Ze wilde niet en moest huilen. Ik denk dat dat kwam omdat ik er niet was en ze Malin niet kende. Gelukkig hebben we vandaag een hele leuke en goede les gehad. Ze is eindelijk echt onder water geweest! Ik was blij dat het me (haar) toch gelukt is. Daarna kreeg ze haar certificaat, was ze ook heel blij mee was. Zo leuk!

Na de lessen heb ik snel alles opgeruimd en me omgekleed. Ik heb even in de kamer gezeten en ben toen naar box office gegaan, waar niemand naartoe was gekomen. Helaas hadden we een dieptepunt met de pool party. Er deed helemaal niemand mee in het water, alleen een moeder naast ons op de kant. Dat was wel erg jammer. We hebben dit keer zelfs drie dansjes gedaan in plaats van vier.

Na de lunch was ik vrij. Ik heb eerst even aan studie gewerkt op de laptop. Ook hadden we als opdracht om een boek te lezen die we op de telefoon hadden gekregen. Dit kon ik dus ook mooi op het strand doen! Ik ben naar het strand gegaan, maar zag dat het water super helder en rustig was, dus perfect om te snorkelen. Ik heb eerst even een stukje van het boek gelezen en ben daarna terug gegaan om mijn snorkel te halen. Eenmaal terug op het strand heb ik af en toe een duik genomen en gesnorkeld en tussendoor op het strand het boek gelezen. Perfect!

Ik wilde vanavond op tijd terug gaan om te douchen en te eten, omdat ik op tijd bij de show wilde zijn. Ik wilde graag de foto zien van het meisje voor de opdracht en zien of ze had gewonnen. En ze heeft gewonnen! Super leuk! Onze foto was te zien op het grote scherm op het podium. Ik heb de dansjes meegedaan. Uiteindelijk kwam Laura nog even langs, maar zij is niet lang gebleven. Ik heb de show even afgekeken, maar ben toen ook weer terug gegaan naar de kamer. Hier heb ik alle spullen klaargelegd voor morgen. Morgen gaan Laura en ik de top van de berg beklimmen, waar ik de vorige keer bijna was. Daar heb ik super veel zin in! Na nog even een spelletje te hebben gedaan, ben ik ook lekker mijn bed in gegaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benalmádena

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 40231

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: