De eerste studiedag - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu De eerste studiedag - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

De eerste studiedag

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

10 September 2021 | Spanje, Benalmádena

Vandaag had ik een vrije dag, zodat ik mijn studie online kon volgen. Vandaag was de eerste les na de vakantie. Ik kon vandaag iets uitslapen, want de les begon om 9.30 uur. Na het ontbijt ben ik in de lobby gaan zitten, omdat de wifi daar beter is. Het was fijn om iedereen weer te zien. Ik was de enige die online aansloot vandaag. Dat was best lastig. In de ochtend kon ik een oefening nog wel meedoen, maar in de middag waren ze mij vergeten en heb ik 20 minuten zitten wachten tot zij klaar waren. Toen in de middag de batterij van mijn laptop leeg was, moest ik wel in het kantoor zitten voor stroom, maar daar was de wifi weer wat slechter. Toen mijn laptop in de middag opgeladen was, kon ik gelukkig weer in de lobby zitten.

De les duurde vandaag langer dan we dachten, van 9.30 tot 17.00 uur. Blijkbaar zullen onze lessen zo lang zijn dit jaar. Ook gaat het een heel druk jaar worden. We moeten zoveel dingen gaan doen. Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan. Ik was blij dat ik al wat had voorgewerkt. Zo kan ik in de lessen kijken of ik alles goed heb gegaan, feedback krijgen en de puntjes op de i zetten.

In de pauze moest ik weer ING bellen vandaag. Ze moeten een certificaat opsturen naar mijn adres in Nederland en dan moet ik weer een foto hebben daarvan en doorsturen naar mijn manager. Het schiet ook echt niet op. Het is zo frustrerend. TUI is een minder professionele organisatie dan ik van tevoren dacht. Dat is helaas al bij zo veel dingen naar voren gekomen sinds ik hier ben aangenomen.

Na een lange dag achter de laptop wilde ik echt even naar buiten. Ik was erg moe. Ik ben lekker op het strand gaan liggen en heb twee keer een duik genomen. Ik heb een beetje liggen rusten en heb een woordzoeker gedaan. Ook had ik vandaag weer een leuk kaartje gekregen van thuis! Die had ik op het strand open gemaakt. Dat maakt me zo blij!

Ik ging op tijd weer terug naar het hotel om te douchen en te eten. Na het eten zijn we met Laura nog even een stukje gaan wandelen en hebben we vanaf een rots langs de weg op een bankje genoten van het uitzicht over de zee, het strand en Fuengirola. Morgen heb ik een halve werkdag en ben ik in de middag lekker vrij. Daar kijk ik erg naar uit! Nu ga ik nog even een spelletje spelen, maar daarna ga ik ook weer lekker slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benalmádena

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 39611

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: