Veel gelopen! - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Veel gelopen! - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Veel gelopen!

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

28 Augustus 2021 | Spanje, Benalmádena

Voor vandaag hadden we in de ochtend weer een aantal lessen gepland en in de middag hadden we nog geen zwemlessen. De eerste les begon weer om 9.00 uur, dus na het ontbijt hebben we snel alle materialen klaar gelegd en zijn we gestart met de les. De volgende les was weer met het broertje en zusje. Vandaag was hun laatste les, dus we hebben het extra leuk gemaakt. Aan het eind van de les kregen zij hun certificaat en hebben we foto's gemaakt. Na hun les hadden we een half uur niks en hebben we nog met hen gespeeld. Eigenlijk wilden Malin en ik ook een foto met de kinderen als herinnering. Normaal gesproken is het niet toegestaan om foto's te maken tijdens lessen en/of van de kinderen, maar nu hadden we gevraagd of de ouders het goed vonden, en dat vonden ze alleen maar leuk. Nu hebben wij dus ook een leuke foto van ons met twee kids als herinnering! Daarna was het tijd voor de laatste les in de ochtend. Die was ook weer erg leuk.

Ergens in de ochtend tussen alle lessen door, kwam de ouder die een zwemles al had geboekt naar ons toe, om die zwemles te plannen. Ze vertrekken morgen, dus ze wilden de zwemles in de middag doen vandaag. Daar kwamen ze ook lekker op tijd mee, als ze hier al ruim een week zijn. Na de zwemlessen hadden we een jongetje alsnog zijn certificaat gegeven, omdat hij gisteren niet kon komen omdat hij zich niet lekker voelde. Toen wij hem zijn certificaat gaven, wilden de ouders voor in de middag toch nog een zwemles boeken. Leuk! Goed dat we toch nog even naar hem toe zijn gegaan. Helaas werkte de betaalmachine niet. Nadat we alles hadden opgeruimd en ons hadden omgekleed, hebben we hulp gevraagd om te kijken wat het probleem was. Tijdens de box office hebben we het nog een keer geprobeerd en toen lukte het wel. Blijkbaar moet de betaalmachine altijd in een stopcontact zitten, anders doet hij het niet. Daar hebben we eerder geen last van gehad. Nu weten we gelukkig hoe we het op kunnen lossen. Er stond enorm veel wind vandaag. We hadden eindelijk een parasol (na ruim een maand), en die konden we vandaag voor het eerst gebruiken. Helaas waaide hij een paar keer om vanwege de wind en konden we hem toch niet echt gebruiken. Er kwam niemand naar box office, maar daarna hebben we wel nog lekker gedanst bij de pool party.

Vandaag had ik mijn vrije middag. Na de lunch heb ik me klaar gemaakt voor een wandeling naar het kasteel in Fuengirola, die de vorige keer dicht was toen wij er waren op zondag. Het was vandaag weer erg warm, met strakblauwe lucht en een fel zonnetje. Het was zo'n 33 graden. In die omstandigheden heb ik ruim twee uur gelopen naar het kasteeltje. Toen ik daar aankwam, bleek er een of ander concert te zijn in de avond, waardoor het kasteel gesloten was. Ben ik dus helemaal voor niks speciaal daarvoor twee uur daarheen gelopen. Ik werd een beetje boos en koos ervoor om een zijpad te nemen, waardoor ik toch aan de achterkant van het kasteel kon komen. Hier had ik uitzicht over het strand en de kust van Fuengirola, met de bergen op de achtergrond. Ik heb nu dus wel het kasteeltje van buitenaf dichtbij kunnen bekijken, maar helaas niet de binnenkant.

Teleurgesteld ben ik naar het strand gegaan. Hier heb ik een verfrissende duik genomen en ben ik even gaan zonnen. Daarna moest ik weer een half uur terug lopen naar de bus. Met de bus ben ik weer terug gegaan naar het hotel, want ik wilde niet nog eens twee uur gaan lopen. Mijn voeten deden inmiddels wel zeer. Bij het strand bij het hotel heb ik nog even een duik genomen en liggen zonnen. Daarna ben ik weer terug gegaan naar het hotel om me klaar te maken voor het avondeten. Ik heb even snel gedoucht en met Malin bijgekletst over onze dag.

Na het avondeten hebben we de show van het entertainment team gekeken. Ten slotte zijn we nog even naar het strand geweest en hebben we gekletst en naar de sterren gekeken. Een andere collega kwam ook nog even langs en kletsen. Uiteindelijk besloten we om 22.30 uur weer terug te gaan. We kwamen het entertainment team tegen, die onderweg was naar de bar. Ik wilde echter wel terug naar de kamer, omdat we morgen vroeg op willen staan. Malin wilde eigenlijk wel mee, maar ze had geen geld en ik had de room key bij me, dus zij ging ook maar terug naar de kamer. Daar zijn we al snel lekker ons bed in gegaan.

Morgen willen we vroeg opstaan om op onze vrije dag een aantal gasten uit te zwaaien. Zij vertrekken rond 8.00 uur naar het vliegveld. Wij willen ze graag gedag zeggen, omdat we het zo leuk hebben gehad met ze en omdat zij zo blij waren met ons. Dan willen we ze graag nog even gedag zeggen en uitzwaaien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benalmádena

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 40240

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: