Leuke dag - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Leuke dag - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Leuke dag

27 Augustus 2021 | Spanje, Benalmádena

Het was vannacht niet een erg lange nacht. We lagen relatief laat in bed, maar de wekker stond toch weer om 7.30 uur. In de ochtend hadden we vier lessen gepland staan, met in totaal zes kinderen. Vandaag was de eerste keer dat we om 9.00 uur direct een les hadden. Na het ontbijt hebben we dus alle materialen klaargelegd en konden we direct beginnen met de zwemlessen. Dat was wel erg fijn! De eerste les was met een meisje van 7 jaar. Ze vond het erg leuk! Gelukkig hebben we nog vier zwemlessen te gaan. De tweede les was met het broertje en zusje. Dit was hun vijfde les. Zoals altijd waren zij erg enthousiast. Na de les hebben de ouders nog een zwemles voor morgen geboekt en kregen we zelfs een leuke fooi! Dat laat wel zien dat ze echt blij met ons zijn. De derde les ging niet door, omdat het jongetje zich niet lekker voelde. Daarom hebben we nog even met het broertje en zusje gespeeld. Ten slotte hadden we een les met twee kinderen op hetzelfde moment, maar met verschillende niveaus. Malin en ik hebben allebei les gegeven aan één van de kinderen. Voor één van de kinderen was het de laatste les. Het broertje van 2,5 jaar en de zus hadden de lessen afgewisseld, dus ze kregen allebei een certificaat, waar ze erg blij mee waren.

Na de zwemlessen hebben we alle materialen opgeruimd en ons omgekleed. Toen we lessen wilden verkopen in de ochtend, werkte het systeem niet. Het bleek dat er een storing was, waardoor nergens ter wereld excursies en andere dingen konden worden verkocht. We moesten dus wachten totdat dit opgelost was. Vervolgens zijn we naar box office gegaan, waar zoals verwacht niemand naartoe kwam. In die tijd hebben we alvast wat papierwerk gedaan. Het voelt echt als een zinloos half uurtje, want alle ouders komen naar ons toe op het moment dat we zwemlessen geven. Dan zien ze wat we doen en willen ze meer informatie of direct boeken. Tijdens de pool party waren er weer veel kinderen die meededen. Misschien wel het leukste moment van de dag.

Na de lunch hadden we geen lessen gepland. We hebben anderhalf uur gespeeld met het broertje en zusje van de ochtend. Dat was erg leuk! Het is best gek om betaald te krijgen om te spelen met kinderen in het zwembad haha.

Uiteindelijk was het tijd om alles weer op te ruimen. De werkdag zat er weer op. Ons balkon is erg vies. Hij is niet meer schoon gemaakt sinds dat wij in de kamer zitten. Maar door de regen en door andere dingen was alles erg vies geworden. We wilden het eigenlijk zelf gaan schoonmaken en waren naar de receptie gelopen om schoonmaak spullen te halen, maar ze zouden iemand sturen om het schoon te maken.

Malin moest wat dingen gaan regelen om een kamer te zoeken in de stad waar zij gaat studeren. Ik wilde even aan studie werken en de docenten mailen om afspraken te maken over het online bijwonen van de lessen die over twee weken al beginnen. Aangezien de wifi zo slecht is in onze kamer, zijn we beneden in de receptie gaan zitten. Eigenlijk was dit wel een fijne plek om te werken. Na zo'n twee uur zijn we weer naar onze kamer gegaan om ons klaar te maken voor het avondeten. Na het avondeten heb ik even een spelletje gedaan op de kamer. Daarna ben ik nog even alleen naar het strand gelopen en heb ik daar een puzzeltje gedaan en rustig genoten van het strand, de golven en de warmte. Inmiddels was het alweer donker geworden. Om 22.00 uur ben ik weer terug gegaan naar het hotel. Malin lag al in bed. Ik heb nog even een aflevering van een serie gekeken en ben toen ook lekker naar bed gegaan.