Een normale dag - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Een normale dag - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Een normale dag

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

25 Augustus 2021 | Spanje, Benalmádena

Vanmorgen ging de wekker weer om 7.30 uur en heb ik me omgekleed en alle spullen voor vandaag gepakt. Na het ontbijt hebben we alle materialen klaar gelegd bij het zwembad voor de lessen in de ochtend. Deze begonnen pas om 10.00 uur, dus voor die tijd heb ik lekker baantjes gezwommen om aan mijn conditie te werken, terwijl Malin zich verveelde op de kant. Deze keer had ik mijn zwembrilletje meegenomen, zodat ik minder last had van mijn ogen, maar ook het zwembad schoon kon maken.

Om iets voor tienen ben ik naar de kinderen toegelopen. Ze zaten al bijna een uur bij het zwembad en waren erg enthousiast. Het was weer een leuke les, en je ziet de vooruitgang. Naarmate je meer lessen hebt met de kinderen, merk je echt dat ze meer praten, enthousiaster zijn en je beter vertrouwen en leuker vinden. Grappig om te merken. Om 10.30 uur begon de volgende les. Het jongetje van 2,5 jaar deed vandaag niet de les, maar zijn zus wel. Waarschijnlijk is het toch te veel voor het jongetje. Ik had weer de les met het andere meisje en ook bij haar zie je de vooruitgang. Eén op één lesgeven zorgt er echt voor dat je een kind alle aandacht kunt geven en dat is erg fijn!

Na de zwemlessen hebben we onze materialen opgeruimd en ons omgekleed. Terwijl we naar onze kamer liepen, kwamen we de vertrekkende gasten tegen, waaronder het jongetje wat zeven zwemlessen had gedaan, maar een oorinfectie had gekregen. Het ging wel iets beter, maar hij had de laatste dagen niet meer kunnen zwemmen en daar baalde hij erg van. Gisteren was hij nog naar ons toegekomen en heeft hij zijn gele noodle (zwembuis/slurf) aan ons gegeven. Hij paste helaas niet meer in zijn koffer, dus wij mochten hem gebruiken voor andere kinderen. Super lief!

Om 12.00 uur hadden we de box office, maar hier is niemand naartoe gekomen. Vervolgens hadden we de pool party, waarbij weer veel enthousiaste kinderen meededen!

In de middag was Malin vrij, dus werkte in alleen. Na de lunch heb ik alle materialen klaargelegd voor de zwemlessen. Voor de zwemlessen heb ik gespeeld met het broertje en zusje die in de ochtend zwemles hadden gehad. Ze vinden het super leuk om te spelen in het water, dus dat hebben we gedaan! Om 15.00 uur had ik een zwemles met een meisje die Malin gisteren voor het eerst had. Ze was nog niet erg comfortabel in het water, dus ik heb met haar gewerkt aan onder water kijken met de borstcrawl en onder water gaan om ringen op te duiken. In het begin van de les durfde ze het nog niet zo goed. Aan het eind van de les ging het veel beter en kon ze echt onder water kijken tijdens de borstcrawl en ringen opduiken. Heel goed!

Na de laatste zwemles heb ik alle materialen opgeruimd en me omgekleed. In het kantoor heb ik met Marjolein wat dingen voor werk doorgesproken en afgestemd en kreeg ik herbruikbare mondkapjes met het logo van Holiday Village erop. Voortaan kunnen we deze gebruiken. Ook had ik nog steeds mijn salaris van juli niet ontvangen, terwijl Malin dat wel had en het de 23e gestort had moeten zijn. Toen ik met Marjolein mijn salarisstrookje bekeek, bleek dat er een rekeningnummer van de Rabobank stond en ik heb een rekeningnummer van de ING. Heel vreemd, want ik heb mijn rekeningnummer van de ING eerder doorgegeven, dat heb ik zelfs nog opgezocht in de mail. Mijn salaris is dus op een verkeerd rekeningnummer gestort... Gelukkig gingen ze het direct uitzoeken en krijg ik mijn salaris alsnog gestort.

In de kamer heb ik nog een tijdje met thuis gebeld. Daarna heb ik een lekkere douche genomen en ben ik gaan eten. Na het eten ben ik nog even naar het strand gegaan en heb ik genoten van de rust, de golven en het feit dat ik in Spanje ben. Om 21.00 uur begon ik wel wat moe te worden en ben ik weer terug gelopen. Malin was nog niet terug, dus ik heb eerst mijn verhaaltje geschreven. Daarna heb ik nog twee afleveringen gekeken van een serie.

Morgen ga ik op excursie naar Ronda! Daar kijk ik erg naar uit. Ik kan zelfs iets uitslapen, want we vertrekken om 9.25 uur.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benalmádena

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 40232

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: