Slecht weer - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Slecht weer - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Slecht weer

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

24 Augustus 2021 | Spanje, Benalmádena

Vanmorgen brachten we alle materialen naar het zwembad. In de ochtend hadden we vier lessen gepland met vijf kinderen. Maar toen we bij het zwembad aankwamen, zagen we een erg donkere lucht en hoorden we een behoorlijk harde donder. Met onweer kunnen we niet zwemmen, dus hebben we even op de kant gezeten en hoopten we dat het voorbij zou gaan. Maar niet veel later zag ik een flits. Het was windstil, dus de donkere wolken bleven boven ons hangen. Op een gegeven moment ging het ook regenen en het bleef maar donderen. Helaas moesten we de lessen om 10.00 uur verplaatsen naar de middag. Ook hebben we een aantal kinderen het water uit gestuurd vanwege het onweer. Gelukkig werd het na anderhalf uur minder en konden we om 10.30 uur de lessen toch door laten gaan. Het jongetje van 2,5 jaar had er vandaag niet zo veel zin in bij Malin. Daarom heeft zijn zus zwemles gehad. Ik had een ander meisje vandaag voor het eerst. Leuk!

Na de zwemlessen hebben we alles opgeruimd en hebben we ons omgekleed. Op onze kamer kreeg ik voortekenen van migraine. Op dat moment had ik nog geen hoofdpijn, maar tijdens de box office kwam dit wel. Er kwam niemand naar box office, ook niet de persoon die al een zwemles heeft geboekt en betaald maar nog niks heeft gepland. Daarna hebben we de pool party gedaan. Vandaag deden er weer veel kinderen mee.

Na de lunch heb ik paracetamol ingenomen en ben ik even op bed gaan liggen. Ik wilde per se de lessen doen in de middag, dus om kwart voor 2 zijn we naar beneden gegaan om de lessen te doen. Om 14.00 uur hadden we het jongetje wat twee zwemlessen had geboekt, en vandaag was zijn tweede zwemles. Maar de vader gaf aan dat ze nog een zwemles wilden doen, waarschijnlijk op donderdag. Dat zou erg leuk zijn! Tussen de zwemlessen door kwam een moeder naar ons toe, die ook drie zwemlessen wilde boeken voor haar dochter. Ze zijn nog maar drie dagen hier, dus om 15.00 uur hadden we gelijk de eerste zwemles met haar. En op dat moment hadden we ook de zwemles met het broertje en zusje. Ik deed met hen de zwemles. Ze keken er al de hele dag naar uit. Dan zijn ze wel erg enthousiast!

Na de zwemlessen hebben we alles weer opgeruimd en ons omgekleed. Op onze kamer hebben we wat papierwerk gedaan. Daarna heb ik even kort geslapen. Voor het eten heb ik nog even aan de studie gewerkt. Na het eten hebben Malin en ik wat spelletjes gedaan: Ganzenbord, pesten en ik heb haar patience geleerd. Malin ging al wat eerder slapen, en ik heb nog een paar afleveringen van een serie gekeken om nog een beetje te ontspannen. Vanavond ga ik ook op tijd slapen. Voldoende rust is erg belangrijk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benalmádena

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 40241

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: