Niet al te druk - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Niet al te druk - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Niet al te druk

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

09 Augustus 2021 | Spanje, Benalmádena

Vanmorgen stonden we weer bijtijds op om een dag te gaan werken. We hebben voor deze week nog geen lessen gepland, dus we hopen dat er vandaag wat gasten naar ons toe komen om zwemlessen te boeken voor deze week. Het was vanmorgen erg bewolkt en collega's zeiden dat er vandaag een storm aankwam. Na het ontbijt hebben we onze zwemles voorbereid, maar we wilden eigenlijk de lijnen er niet inleggen omdat er toch niemand zou komen en het weer niet goed was. Het heeft zelfs een beetje geregend toen we bij het zwembad zaten. Voor paddleboarding (suppen) moesten er wel lijnen in. Omdat niemand nat wilde worden, heb ik op een sup de lijnen aan de overkant vastgemaakt. Zo was niemand echt nat worden.

Daarna hebben Malin en ik op de kant gezeten en eigenlijk een beetje zitten wachten. We hebben met andere collega's wat gepraat, maar ik wilde toch graag zwemmen. Daarom ben ik zelf gewoon wat baantjes gaan zwemmen en heb ik oefeningen gedaan met ringen, plankjes, enz. Het was erg lekker om weer even te zwemmen.

Om 11.00 uur hebben we al onze spullen weer opgeruimd en zijn we de box office gaan klaarmaken. Het weer was inmiddels iets beter, maar toch is er niemand naar ons toegekomen. Tijdens zo'n half uur verveel ik me wel een beetje. Ondanks dat er twee lifeguards bij het zwembad staan om toezicht te houden, ga ik ook een beetje toezicht houden. In het babybadje achter ons was een baby'tje aan het spelen in het water. Er waren geen ouders bij. Op een gegeven moment zag ik dat het baby'tje viel en niet meer overeind kon komen. Ze bleef maar onder water en kreeg geen lucht. De lifeguards zagen het niet en de ouders in eerste instantie ook niet. Ik rende toen heel snel ernaar toe, maar gelukkig deed een van de ouders dat ook. Was er toch bijna een baby verdronken... De lifeguard zag mijn reactie en zei dat hij het erg goed vond dat ik zo snel reageerde.

Na de box office hebben we weer de pool party dances gedaan. Daarna was het tijd voor lunch. Na de lunch gingen we naar onze kamer om de natte spullen van vanmorgen op te halen. We hadden helaas nog steeds geen lessen gepland, maar we zouden in het water met kinderen gaan spelen en ze dan hopelijk enthousiast maken om zwemlessen te boeken. Malin besloot echter om, een kwartier voor we in het zwembad moesten beginnen, te gaan bellen met haar zus. Ik stond echter al klaar om te gaan en de zwemles voor te bereiden. Ik vond het heel raar en ben toen maar alleen naar het zwembad gegaan. Ik heb alles alleen klaargezet (daarna was Malin er ook) en ben daarna met wat kinderen gaan spelen met ringen. Dat was erg leuk en ook ouders zaten erbij om te kijken. Ik heb wat ouders gesproken en hopelijk zijn ze enthousiast en komen ze morgen naar de box office om te boeken. Eén ouder heeft in ieder geval al voor woensdag en vrijdag een 1 op 1 sessie gekocht. Erg leuk! Alle gasten hadden een mail ontvangen dat Swim Academy niet doorging. Dat was een fout, want er is geen Football Academy. Gelukkig zou er een mail worden gestuurd dat Swim Academy wel doorgaat. Hopelijk komen er daarom morgen ook wat gasten naar ons toe.

Na het spelen hebben we alle materialen weer opgeruimd en hebben we ons omgekleed. Vandaag moesten we al onze materialen tellen om te kijken wat de voorraad is en welke materialen we hebben. Dit hebben we na het spelen nog even gedaan.

Daarna hebben we ons snel omgekleed. We zouden met twee collega's gaan winkelen in Fuengirola, een groot winkelcentrum. Het zijn twee Spaanse collega's en eentje had een auto. Dit keer konden we dus een stukje met de auto gaan rijden. In het winkelcentrum hebben we wat rondgekeken in winkels en uiteindelijk laat nog wat gegeten. Het was erg lekker en gezellig om collega's eens buiten het werk om te spreken en wat meer persoonlijke gesprekken te hebben.

Om 22.00 uur waren we weer terug in onze kamer. We waren erg moe na vandaag en gaan lekker op tijd slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benalmádena

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 40239

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: