Even wat anders - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Even wat anders - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Even wat anders

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

10 Augustus 2021 | Spanje, Benalmádena

Vanmorgen stonden we weer bijtijds op om te gaan ontbijten. Daarna hebben we onze spullen klaargelegd voor de Parent & Toddler sessie, maar zoals verwacht kwam er niemand. In plaats daarvan heb ik wat baantjes gezwommen om mijn conditie te verbeteren. Daarna kwamen er wat kinderen en toen hebben we wat met hen gespeeld, in de hoop dat ze enthousiast worden om de zwemlessen te boeken.

Om 11.00 uur hebben we onze spullen weer opgeruimd en hebben we de box office klaargemaakt, maar helaas kwam ook hier niemand. Daarna was het weer tijd voor de pool party en hier waren gelukkig wel veel mensen. Veel kinderen en ouders hebben met ons meegedanst in het zwembad. Heel leuk!

Na de lunch stond Twin Tracker op het programma van het activiteitenteam. Dit is een stormbaan voor op het water. We hadden voor de middag geen zwemlessen en wisten zeker dat niemand met ons zou willen spelen als ze ook op de stormbaan konden. Daarom hebben we geholpen met het opzetten van de stormbaan en hebben we ongeveer drie uur geholpen door in het water naast de stormbaan te staan voor de veiligheid en eventueel kinderen te helpen. Ondanks dat we niet heel veel deden, waren we daar toch erg moe van.

Op onze kamer hebben we even gedoucht. Ik was op de bank even in slaap gevallen en Malin blijkbaar ook in bed. Toen we wakker werden, zijn we snel naar het diner gegaan. Na het diner hebben we met een paar collega's naar de show gekeken, eerst voor kinderen en daarna een gameshow waarbij je een liedje hoort en dan de titel en de artiest moet noemen. We hebben erg gelachen, het was een erg leuke avond!

Iedereen was moe en morgen komen weer 115 nieuwe gasten. Hopelijk weer een aantal enthousiaste zwemmers!

Vandaag was het de hele dag grijs en bewolkt. Daarom heb ik mij niet ingesmeerd vandaag. Tijdens de Twin Tracker in het water scheen de zon een beetje en ik voelde het wel wat branden. Uiteindelijk bleek dat ik vandaag, op een bewolkte dag, toch verbrand ben. Mijn armen zijn rood en mijn gezicht is rood (waar geen mondkapje zit). Dus ik heb een half rood en half wit gezicht. Dat zal de komende maanden nog wel erger worden ben ik bang.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benalmádena

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 39642

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: