Nog drie weken! - Reisverslag uit Ibiza, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Nog drie weken! - Reisverslag uit Ibiza, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Nog drie weken!

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

10 Oktober 2021 | Spanje, Ibiza

Vannacht heb ik eindelijk weer een keer goed geslapen. Toen ik vanmorgen wakker werd, heb ik me omgekleed. Een paar kledingstukken waren al droog, dus die heb ik eraf gehaald en nog natte kledingstukken heb ik vooraan gehangen, zodat het hopelijk gaat drogen met de airco. Daarna ben ik rustig gaan ontbijten. Pas later in de ochtend had ik mijn eerste zwemles. Ik heb na het ontbijt direct weer even aan studie gewerkt. Uiteindelijk ging ik de zwemles voorbereiden en de certificaten schrijven voor de tweeling, maar ik zag dat ze al ingecheckt waren bij een andere activiteit. Gisteren waren ze ook al niet op komen dagen, dus ik dacht dat ze vandaag ook niet zouden komen. En daar had ik gelijk in. Ik heb een kwartier gewacht en toen ben ik weer weg gegaan. Ik heb nog even een kijkje genomen bij voetbal, en daar zag ik de tweeling...

Ik heb nog even aan studie gewerkt tot de box office. Bij de box office werd het ineens erg druk! Er kwamen twee ouders die de lessen al van tevoren hadden geboekt en twee ouders die hier zwemlessen wilden boeken. Hebben we ineens een drukkere week dan we dachten met vier nieuwe kinderen.

Na de lunch hadden we pool party, wat weer leuk was. Daarna had ik de zwemles in de middag met twee meisjes. Eentje had een wetsuit aan en de ander niet. Beiden hadden het zo koud. Ik heb geprobeerd ze warm te krijgen door te springen en wat dingen te doen, maar dat lukte niet. Ze zijn aan het klappertanden, klagen over de kou en willen het niet doen. Het is een hele uitdaging om dan een les van 30 minuten te doen. Het is wel zo goed als gelukt. Ook voor ons is het erg koud. Het is gewoon niet lekker en leuk meer om dit zo te doen. Hoe moet dit de laatste drie weken?!

Ik heb snel een douche genomen na de zwemles. Toen Saskia klaar was met haar twee lessen, zijn we naar de manager gegaan voor liquidation. Ook hebben we weer aangegeven dat het water gewoon te koud is. Hij ging nog eens overleggen met het hotel over de mogelijkheden. Ook had hij niet gereageerd op mijn berichtje gisteravond over de kamer. Erg asociaal. Hij zei dat hij pas aan het eind van de week kamers vrij heeft, omdat een paar collega's weg gaan. Maar om dan nog voor twee weken te verhuizen...

Na werk ben ik even naar het strand gegaan om te relaxen en een puzzeltje te maken. De duikschool was dicht, dus ik had even een berichtje gestuurd of ik morgen kon duiken. Helaas kreeg ik een berichtje dat ze gisteren iets stuk hadden gemaakt aan de boot en dat ze tot woensdag geen duiken doen. Dat is wel erg balen, want morgen ben ik vrij en is het mooi weer en woensdag niet. Nu weet ik niet wat ik moet doen morgen en wanneer ik wel kan duiken...

Toen ik terug was in het hotel, heb ik een video gemaakt met een rondleiding door het hotel voor Laura, zodat ze een beetje een beeld heeft van waar ik nu zit. Daarna zag ik een collega van Costa del Sol. Zij is vandaag aangekomen. Het was erg fijn om haar weer te zien en te spreken. Hopelijk kunnen we nog wat leuks doen samen. Daarna heb ik mijn verhaaltje voor vandaag geschreven en nog een spelletje gedaan in mijn kamer.

We gingen om 19.30 uur avondeten, waardoor ik precies om 20.00 uur Expeditie Robinson kon kijken en om 21.30 uur Squid Game met het groepje. Echter vroeg één van de voetbal coaches of we een rondje wilden wandelen, op de rotsen achter het hotel. Dat vond ik wel erg leuk, dus ik besloot, samen met een ander meisje, om mee te gaan. Het was al donker en de sterren zagen er super mooi uit. Het was ook echt donker, weinig licht, en er waren super veel sterren. Ze willen deze week wel met mij mee om een keer een avondje sterren te kijken. Dat zou leuk zijn! Uiteindelijk zijn we weer terug gelopen naar het hotel en hebben we op een bankje nog even thee gedronken en gekletst. Iets na 21.30 uur begonnen we met aflevering 5. Uiteindelijk hadden we de serie iets na 01.00 uur uit gekeken. Het was een lange avond en ik heb de laatste aflevering niet helemaal gezien. Soms miste ik een zin. Die aflevering moet ik dus nog een keer terug zien. We liepen weer terug naar onze eigen kamer, maar ik besloot nog even een stukje rond het hotel te lopen om naar de sterren te kijken. Rond 02.00 uur zouden er vallende sterren te zien zijn, maar daar moest ik te lang op wachten. Ik ben snel weer terug gegaan en heb nog even het verhaaltje voor vandaag afgeschreven. Gelukkig ben ik morgen vrij, maar ik heb wel plannen om weer iets leuks te doen. Ik hoop dat ik toch een beetje uitgerust ben.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Ibiza

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 39081

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: