Geen zwemles, of toch wel? - Reisverslag uit Ibiza, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Geen zwemles, of toch wel? - Reisverslag uit Ibiza, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Geen zwemles, of toch wel?

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

09 Oktober 2021 | Spanje, Ibiza

Vannacht om 4.45 uur gingen opeens alle lampen aan, ook alle felle lampen. Met veel geluid kwam mijn kamergenoot thuis. Fijn... en tot overmaat van ramp ging ze niet gewoon slapen, nee, de tv ging weer aan. Ik word er helemaal gek van. Elke keer die gebroken nachten. Ik heb geen idee hoe lang het heeft geduurd, maar uiteindelijk ben ik toch in slaap gevallen.

Toen ik vanochtend wakker werd, heb ik al mijn vuile was bij elkaar geraapt en ben ik naar de wasmachine gelopen om mijn spullen te wassen. Daarna ben ik gaan ontbijten. Na een half uur waren mijn spullen klaar, maar helaas was de droger bezet, dus kon ik niet gelijk mijn spullen in de droger doen. Ik ben terug gegaan naar de kamer en heb op alle waslijntjes zo veel mogelijk kleding opgehangen. Daarna ben ik me klaar gaan maken voor de zwemles om 10.00 uur.

Ik heb een half uur staan wachten, maar de tweeling is niet op komen dagen. Dat is altijd erg vervelend. Al vond ik het nu wel fijn, omdat ik dan het koude water niet in hoefde en ik geen natte kleding had die ik moest laten drogen in mijn kamer. Daarna ben ik maar weer met een paar kledingstukken naar de droger gegaan. Lang niet alles kon in de droger, dus mijn hele kamer hangt vol met was wat niet gaat drogen in mijn kamer. Dat zal wel een paar dagen gaan duren. Tussendoor ben ik even aan studie gaan werken. Ik voelde ineens wat spetters. Het was vandaag weer niet zo goed weer. Na een half uur kon ik mijn kleding uit de droger halen. Alles was droog en voor het eerst rook mijn kleding ook weer frisser. Tot box office heb ik nog even aan studie gewerkt. Ik heb weer best veel kunnen doen gelukkig.

Tijdens box office kwam een moeder de lessen van haar twee kinderen plannen. Ze had ze vooraf al geboekt en laat in de middag had ik gelijk de eerste les met het jongste meisje van zes. Moest ik dus toch nog het koude water in vandaag...

Toen ik net aan tafel zat bij de lunch, kwam er opeens een collega van Costa del Sol aangelopen! Ik wist dat ze zou komen, maar niet wanneer. Wat een leuke verrassing. Het was erg leuk om haar weer te zien. Hopelijk kunnen we nog wat leuks doen hier samen. Een andere collega was meegevlogen naar Marjorca (ze moest vliegen naar via Majorca), maar zij bleef daar nog een dag extra omdat haar vriend daar was. Zij komt dus morgen hier aan.

Na de lunch heb ik de pool party gedaan, wat wel leuk was. Daarna ben ik weer aan studie gaan werken. Saskia zei opeens dat er een kaartje was voor mij bij de receptie. Leuk! Die heb ik even opgehaald. Daarna was het alweer tijd voor de zwemles. De zwemles met het meisje ging erg goed. Het water was koud, maar het was voor mij wel te doen. Het meisje had een wetsuit aan, maar ze had het toch nog steeds erg koud. Pas toen ik eruit ging en me ging omkleden, merkte ik hoe koud ik het had. Ik heb daarom een hete douche genomen.

Nadat ik mijn kamer wat had opgeruimd, ben ik nog even naar het strand gegaan. Hier heb ik het kaartje open gemaakt. Altijd weer leuk om een kaartje te ontvangen van thuis, ook al wist ik dat die eraan ging komen. Daarna heb ik nog wat Sudoku's gemaakt. Ik heb nog even gerelaxt en er waren alweer wat druppels. Uiteindelijk ben ik weer terug gegaan naar het hotel om alvast mijn verhaaltje te schrijven. Daarna heb ik in de kamer nog patience gespeeld, om de tijd tot het avondeten op te vullen. Ook heb ik de manager nogmaals een appje gestuurd om de situatie uit te leggen en te vragen om een andere kamer. Als hij er niets mee doet, ga ik een klacht indienen over hem.

Na het avondeten had ik afgesproken om met Laura te bellen. Het was heel fijn om haar weer te spreken en bij te kletsen. Tijdens het bellen zat ik bij het zwembad, en uit het niets kwam er een rat voorbij. Ik wist niet dat die hier zaten en het was nog best een grote ook. Ik was erg verbaasd. Uiteindelijk hebben we ruim anderhalf uur gebeld! Ten slotte heb ik nog met een kopje thee erbij twee afleveringen gekeken en daarna ben ik lekker naar bed gegaan om op te warmen van de kou buiten bij het zwembad.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Ibiza

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 39610

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: