Eerste zwemles deze week! - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Eerste zwemles deze week! - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Eerste zwemles deze week!

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

11 Augustus 2021 | Spanje, Benalmádena

Vandaag hadden we eindelijk onze eerste zwemles van deze week, een 1 op 1 sessie. Maar dit was pas in de middag. Na het ontbijt zijn we naar het zwembad gegaan om alles voor te bereiden, ondanks dat er niemand was. Vandaag kwamen echter 115 nieuwe gasten aan en de rep en Marjolein waren om 8.00 uur al erg druk en hadden nog niet kunnen ontbijten. Daarom had Marjolein gevraagd of één van ons kon helpen met de gasten verwelkomen. De ander kon dan in het zwembad blijven, voor het geval er kinderen kwamen. Malin ging helpen bij het verwelkomen van de gasten. Er was nog niemand in het zwembad, dus ik heb zelf wat baantjes gezwommen. Uiteindelijk kwamen er twee meisjes spelen en hebben we wat spelletjes gedaan.

Om 11.00 uur heb ik alles in mijn eentje opgeruimd en me omgekleed. Daarna heb ik de box office ook alleen gedaan. Er kwam niemand, maar ik heb gezellig met de twee lifeguards staan kletsen. Ze konden niet heel goed Engels en met een mondkapje op is het nog lastiger te verstaan, maar het was wel leuk om ze te spreken. Na de pool party hebben we lekker geluncht. Malin kwam toen ook weer terug.

Om 14.00 uur hadden we dan eindelijk onze eerste zwemles van deze week. Een jongetje van 6 jaar die al best wel aardig kon zwemmen. Het was een leuke les! Vrijdag hebben we nog een les met hem.

Daarna hebben we met dezelfde meiden als in de ochtend wat spelletjes gespeeld in het water. Uiteindelijk was het tijd om alles weer op te ruimen. Alle andere collega's zijn enorm druk met allemaal verschillende activiteiten, en wij hebben het eigenlijk erg rustig. Als andere collega's het even rustig hebben, kunnen zij andere collega's helpen met de andere activiteiten. Wij kunnen eigenlijk niet helpen bij de andere activiteiten, omdat we daar niet voor bevoegd zijn. Wij waren dus al vrij vroeg klaar met werken en de andere waren nog erg druk. Het voelt dan toch wel raar om vrij te zijn. Op onze kamer hebben we nog wat pool party dances geoefend, omdat we ze nog lang niet alle 20 kennen.

Ik heb nog even snel gedoucht voor het diner. Na het diner hebben we weer met een groepje de show voor kinderen gekeken, de pool party dances meegedaan en de game show meegedaan. Daarna zijn we met een collega nog even een stukje gaan wandelen met uitzicht over het strand. Even het hotel uit en genieten van het geluid van de zee en wat kletsen.

Zoals elke avond zijn we erg moe. Na een uurtje zijn we weer terug gelopen naar het hotel. Hier hebben we nog het einde van de lokale act gezien. Daarna zijn we naar onze kamer gaan en hebben we ons klaargemaakt om te gaan slapen.

De komende dagen krijgen we te maken met een hittegolf en dat is nu al te merken. Het is erg warm en benauwd midden in de nacht. Ik ben benieuwd hoe het de komende dagen gaat zijn. Het is de hele week al erg bewolkt en af en toe een zonnetje.

Ook is gebleken dat er iets niet goed is gegaan bij de notaris. Ze hebben Malin en mijn naam door elkaar gehaald of iets dergelijks. Dit betekent dat we nog een keer naar Málaga moeten... Niet erg fijn...