Een drukkere dag - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Een drukkere dag - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Een drukkere dag

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

12 Augustus 2021 | Spanje, Benalmádena

Vandaag hadden we een aantal dingen te doen. Het was dus een iets drukkere dag dan de afgelopen dagen. Vandaag hadden we ook voor het eerst deze week de zon. Het is erg warm!

Na het ontbijt hebben we alles klaargezet voor een Parent & Toddler sessie. We verwachtten geen deelnemers, dus we hebben alleen de materialen klaargelegd en de lijnen niet in het water gelegd. Er was ook nog niemand bij het zwembad. En we hadden gelijk. Helaas was er niemand gekomen naar deze sessie.

Daarna moesten we naar het kantoor voor liquidation, het in orde maken van alle financiën. Er bleek iets niet te kloppen met de cash. Blijkbaar hadden we iets verkeerd gedaan. Gelukkig weten we nu wel hoe het moet en kunnen we het de volgende keer voorkomen. Als er iets niet klopt met cash, ben jij daar zelf verantwoordelijk voor en moet je dat betalen. Ook hebben we eindelijk wat bonnetjes kunnen declareren, zoals de VOG en de reis naar Málaga voor de notaris (wat we nog een keer moeten doen). Hopelijk krijgen we dat geld snel terug.

Er zijn tientallen verschillende systemen. Het is super onduidelijk en ik snap er nog vrij weinig van. Gelukkig hoeven we zelf maar een paar apps en systemen te gebruiken en als we iets anders moeten doen, krijgen we er hulp bij. Maar het is een grote wirwar van apps en systemen.

Ook hadden we gevraagd of we een excursie kunnen doen. Het blijkt dat we een aantal excursies gratis kunnen doen en dat het valt onder werktijd, omdat we onze ervaringen kunnen delen met gasten en deze excursies dan ook beter kunnen verkopen. Super leuk dus! Dinsdag 17 augustus ga ik naar Gibraltar. Hopelijk kunnen we de week erna een van de andere excursies doen. Daarnaast kunnen we ook andere excursies doen voor ons plezier, niet per se voor werk. Daar moeten we dan natuurlijk wel voor betalen.

Ook blijkt nu dat we zo'n vijf vakantiedagen hebben die we op kunnen nemen. Dat betekent dat ik ergens de komende maanden nog een kleine vakantie kan nemen!

Na de wekelijkse liquidation hebben we op onze kamer nog een aantal formulieren ingevuld. Daarna hebben we ons klaargemaakt voor de box office. Vandaag kwam een moeder naar ons toe en hebben we zwemlessen verkocht. De eerste zwemles was gelijk al vanmiddag! We hebben er zin in!

De pool party was vandaag enorm warm. Met een mondkapje op is het nog erger. Het is echt niet fijn, maar toch moet het...

Malin had in de middag haar vrije middag. Na de lunch heb ik dus in mijn eentje de zwemles voorbereid. In het water heb ik nog met een paar ouders gesproken en met een aantal kinderen gespeeld. Tijdens het spelen kwam er nog een moeder naar me toe om wat meer informatie te krijgen over de zwemlessen. Ze klonk enthousiast, dus hopelijk boekt ze morgen ook een paar zwemlessen.

Om 15.00 uur was het tijd voor de zwemles. Dit was de eerste zwemles die ik alleen heb gedaan. Het jongetje kan al best goed zwemmen. Het was een leuke les en de komende lessen kunnen we hem hopelijk weer veel leren!

Na de zwemles heb ik alles weer opgeruimd en me omgekleed. In de kamer heb ik nog wat kleine dingetjes geregeld en daarna ben ik nog even naar het strand gegaan. Daar heb ik eerst even liggen zonnen en rusten. Daarna heb ik een duik genomen. Er waren vrijwel geen golven, dus ik had mijn snorkel meegenomen. Helaas was het water erg troebel en kon ik nog niks zien. Uiteindelijk ben ik weer gaan opdrogen in het zonnetje en ben ik weer terug gelopen naar het hotel.

Ik heb snel een douche genomen en ben naar het diner gegaan. Ik was de enige collega, blijkbaar moest iedereen verder werken. Daarna heb ik nog even bij het zwembad gezeten en met thuis gevideobeld. Daarna was Malin ook weer terug in het hotel en hebben we nog even naar de show gekeken. Malin zei dat er vallende sterren te zien zouden zijn, dus we wilden nog even naar het strand. Een andere collega ging ook mee, maar helaas hebben we niks gezien.

Inmiddels is het al weer later. Morgen ben ik in de ochtend vrij en moet ik in de avond werken. Voor de shows van het entertainment team hebben we een technician nodig, maar die heeft vorige week ontslag genomen. We hebben wel een trainer, maar hij mag niet werken voor TUI. Dat ligt erg ingewikkeld. Hij kan wel werken als er iemand van TUI naast hem zit. Morgenavond zit ik tijdens de show dus naast hem en kan ik met hem meekijken en kijken hoe de techniek werkt tijdens de show. Dat is toch eigenlijk ook wel erg leuk! Ik ben benieuwd. Maar eerst wat proberen uit te slapen morgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benalmádena

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 39670

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: