Van alles wat - Reisverslag uit Ibiza, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Van alles wat - Reisverslag uit Ibiza, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Van alles wat

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

20 Oktober 2021 | Spanje, Ibiza

Vanmorgen stond ik alweer bijtijds op om vroeg te kunnen ontbijten. Daarna ben ik weer aan studie gaan werken voor de eerste les, omdat we vanavond een deadline hebben voor een opdracht. Ik heb gelukkig weer veel kunnen doen en daar was ik erg blij mee. Om 10.00 uur ging ik me klaarmaken voor de eerste zwemles. Hiervoor ben ik weer het water ingegaan. Het was een leuke les met het jongetje en hij maakt echt vorderingen. Zijn vader wil nog eens vijf zwemlessen boeken voor volgende week. Leuk! Na deze les was ik klaar voor de ochtend. Ik heb even een snelle douche genomen, ondanks dat ik het niet heel erg koud had. Op zonnige dagen is het zwembad nog wel prima te doen.

Tot de box office heb ik weer aan studie gewerkt. Ik had bijna af wat ik af wilde hebben. Bij de box office kwam er één ouder, die de zwemlessen al van tevoren geboekt had. We hoefden de lessen dus alleen nog maar in te plannen.

Na de lunch ging ik terug naar de kamer om me om te kleden. Mijn kamergenoot vroeg aan mij waarom ik niet naar de andere kamer ging. Ik heb geen idee hoe zij weet dat ik de sleutel van een andere kamer had. Maar ik gaf aan dat het vies was en dat het slot van de deur stuk was. Toen zei ze dat ik maar moest vragen om het schoon te laten maken en het slot te laten maken, zodat ik er wel in kon. Ik zei dat ik dat niet ging doen, want het is nog maar voor een paar dagen en ik heb het erg druk op het moment. Ik overleef die laatste paar dagen wel. Ik zei dat zij wel naar die kamer mocht verhuizen. Dat wilde ze niet, want zij zit hier langer en ik klaag. Maar ze zei ook dat we niet samen konden wonen. Dat vond ik vreemd, ineens na ruim drie weken zegt zij dat en ik ben absoluut niet degene die de overlast veroorzaakt. Ik ben zelfs amper in de kamer en maak de badkamer een beetje schoon. Ik zei nogmaals dat zij wel naar die kamer mocht en toen nam ze toch de sleutel aan. Ik ben benieuwd wanneer ze weg is. Ik was erg geïrriteerd en moest daarna de pool party doen. Het was lastig die gedachten uit mijn hoofd te zetten, maar ik focuste mij op de dansjes en dat hielp wel een beetje.

In de middag had ik drie zwemlessen. Het jongetje van de eerste zwemles wilde zijn duik laten zien aan zijn vaders, maar dat was geen duik. In de les hebben we daarom onder andere weer aan de duik gewerkt, en toen hij aan het einde van de les nogmaals zijn duik liet zien aan zijn vaders, was het een hele mooi duik! Zijn ouders zijn blij, hij zelf is heel erg blij en ik ben ook blij. Het is een leuk en enthousiast jongetje! Daarna had ik de les met het jongere meisje. We hebben weer wat spelletjes gedaan en ze doet het erg goed. Vandaag is het haar, ondanks het koude water, toch gelukt om de hele les vol te maken. Iedereen was blij! Ten slotte had ik een les met een nieuw jongetje. Hij kon nog niet zwemmen, dus ik begon met de noodle, ging al snel naar de shark fin en uiteindelijk heeft hij al stukjes gezwommen zonder hulpmiddelen. Dat ging al erg goed. Ook hebben we een start gemaakt met het duiken. Dat was nog wel erg spannend. Het was een goede les en iedereen was blij! Ik was inmiddels weer van die vervelende gedachten af.

Het was mooi weer, dus ik besloot om weer even naar het strandje te gaan. Ik heb lekker liggen zonnen en liggen rusten. Tussendoor heb ik nog een Sudoku gemaakt. Uiteindelijk nam ik nog even een snelle duik en ben ik weer terug gelopen naar het hotel. Ik heb lekker gedoucht en ben daarna weer aan de studie gaan werken in mijn kamer. Ik had niet heel veel tijd meer nodig, dus ik kon mijn stuk al vrij snel uploaden in Teams. Daarna heb ik alvast mijn verhaaltje voor vandaag geschreven.

Na het avondeten ben ik een programma gaan kijken. Daarna heb ik nog een aflevering van een serie gekeken. Ten slotte besloot ik om nog even naar de rotsen achter het hotel te lopen, om naar de sterren te kijken. Ik heb even op een rots gelegen en verder helemaal niks gedaan. Heerlijk! Uiteindelijk ben ik weer terug gelopen naar de kamer en ben ik me gaan klaarmaken om te gaan slapen.

Morgen weer een fantastische dag, namelijk duiken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Ibiza

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 39337

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: