Afscheid nemen - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Afscheid nemen - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Afscheid nemen

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

22 September 2021 | Spanje, Benalmádena

Vandaag was de dag dat Malin zou vertrekken. Ze had haar koffer al ingepakt, maar ze zou pas om 11.10 uur worden opgehaald. We hebben nog even samen ontbeten, en zij is toen terug gegaan naar de kamer. Ik moest vandaag weer werken. In de ochtend heb ik eerst nog een telefoontje gepleegd voor mijn sportvereniging. Daarna heb ik nog even zitten kletsen met Laura. Om 9.30 uur ben ik naar het zwembad gegaan buiten, waar vrij weinig mensen waren. Het weer was gelukkig wel prima in de ochtend. Ik heb maar weer een aflevering van een serie gekeken. Rond 10.45 uur ben ik weer naar de receptie gegaan, waar ik weer heb staan praten met Laura, terwijl we stonden te wachten op Malin. Het duurde even voor haar vervoer kwam, maar toen was het toch tijd om te gaan. Ze wilde instappen zonder ons gedag te zeggen, maar toen zei Laura: "vergeet je niet iets?" Toen heeft Malin ons toch een knuffel gegeven. Ik had er wel een beetje moeite mee om afscheid te nemen, dat heb ik bij elk afscheid. Maar ik korte tijd, twee maanden, hebben we zo veel tijd samen doorgebracht en zo veel beleefd, dat het toch wel moeilijk was. Malin had het er niet zo moeilijk mee, ten minste, dat leek op dat moment zo. Nadat Malin weg was, heb ik nog even in het kantoor met Laura gepraat. Zij had gisteren haar vliegtickets geboekt om naar haar familie in Finland te gaan als vakantie. Dat is volgende week al en ze wilde zo lang mogelijk wachten met het boeken van de tickets, omdat het lang niet zeker was of het hotel open zou blijven of zou gaan sluiten. Vanmorgen kwam de hotelmanager naar haar toe en zei: "wacht nog even met het boeken van je tickets tot morgen." We weten niet wat dat betekent... gaat het hotel misschien toch alsnog sluiten? Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Na het gesprek ben ik nog heel even naar de kamer gegaan.

Om 12.00 uur ging ik weer naar Laura, omdat de box office weer binnen was vanwege het weer. Het weer was inmiddels toch een beetje wisselvallig: soms zon, soms bewolkt, maar niet slecht. Natuurlijk kwam er niemand naar box office. Op dit moment hebben we 8 boekingen, ongeveer 25 tot 30 gasten in het hotel. De pool party was vandaag niet heel bijzonder.

Na de lunch ben ik weer naar het zwembad gegaan buiten. Vandaag was het water een stuk kouder dan gisteren. Uiteindelijk heb ik 45 minuten rondjes gezwommen in het zwembad. Daarna ben ik terug gegaan naar de kamer en heb ik even snel gedoucht. In de ochtend vertelde Laura dat er een kaartje was bezorgd voor mij, maar bij Polynesia, een ander hotel op ons terrein. Ik had met Laura afgesproken om na werk even naar dat hotel te lopen om mijn kaartje op te halen, maar ook om dat hotel te bekijken. Al sinds we hier zijn, zijn we nieuwsgierig naar de andere hotels. Toen we wilden gaan, moest Laura plotseling een gast helpen met een ziek kindje, waarvoor de dokter moest komen. Ondertussen heb ik nog even kort met thuis gebeld. Daarna zijn we naar het andere hotel gelopen. Van binnen was dat enorm groot, met gigantische boomstammen tot het plafond (vijf verdiepingen), een waterval die meerdere etages hoog was en een brug. Best indrukwekkend. Nadat ik mijn kaartje had opgehaald, hebben we nog even een rondje gelopen in dat hotel. Daarna zijn we weer terug gegaan naar ons hotel. Ik heb in mijn kamer nog even met thuis gebeld en ben daarna nog even lekker naar het strand geweest. De zee was erg ruig en luidruchtig vandaag. Daar wilde ik niet alleen in zwemmen, dus ik heb lekker op mijn badlaken gelegen, een beetje gerust en het kaartje van thuis open gemaakt. Het is altijd leuk om een kaartje van thuis te krijgen! Na een tijdje kwam Laura opeens. Ze wist dat ik naar het strand zou gaan, dus onderweg naar de supermarkt kwam ze mij tegen. Ik ben even met haar meegelopen naar de supermarkt. Ondertussen was het al bijna tijd voor het avondeten. We zijn dus snel terug gegaan om ons om te kleden en te gaan eten. Na het eten zijn we nog even naar het strand geweest en hebben we gezellig zitten kletsen. We wilden het ook niet te laat maken, dus rond 21.45 uur zijn we weer terug gegaan. Hier heb ik eerst mijn verhaaltje geschreven. Daarna heb ik nog even een serie gekeken in bed. Het is best lekker nu ik helemaal alleen in de kamer ben. Dan heb ik even echt tijd voor mezelf en kan ik weer energie op doen om volgende week naar Ibiza te gaan en een nieuw avontuur aan te gaan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benalmádena

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 39845

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: