Een relax dagje - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Een relax dagje - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Een relax dagje

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

21 September 2021 | Spanje, Benalmádena

Voor de hele week is slecht weer voorspeld. Vanaf vandaag moest ik weer Swim Academy aanbieden, maar natuurlijk hadden we nog geen kinderen. Malin moest de voorraad tellen en alles opschrijven. In de ochtend heb ik, na het ontbijt, de Ipad en de betaalmachine weer opgehaald. Ik ben bij het zwembad zitten, want het was eigenlijk niet zo slecht weer, gewoon bewolkt. Ik zag dat de Ipad al gereset was, dus ik moest alles weer opnieuw instellen. Ik ben nog even naar de spa gelopen om te zeggen dat we nog geen kinderen hadden en we de spa dus niet nodig hebben, maar er was niemand. Toen ik weer buiten bij het zwembad zat, ben ik maar weer een serie gaan kijken. Tussendoor belde Laura nog, dat ze mogelijk een kindje had voor de zwemles. Ik ben naar de receptie gelopen, maar het bleek dat ze er nog maar twee dagen waren en dat de tijden in de ochtend niet uitkwamen. Jammer... Uiteindelijk heb ik iets voor 11.00 uur weer alles opgeruimd en ben ik terug naar de kamer gegaan. Omdat de wifi niet werkte maar Malin en ik allebei wifi nodig hadden, zijn we naar de receptie gegaan. Ze zouden het proberen te maken.

In de kamer heb ik nog een dingetje geregeld en daarna ben ik naar box office gegaan. Even later kwam Malin ook. Vanwege het slechte weer, wat niet zo slecht bleek te zijn, hadden we de box office vandaag bij de receptie, bij Laura. Dat is eigenlijk wel gezellig! Daarna zijn we naar de pool party gegaan. Er waren maar drie mensen, maar we hebben ons vandaag meer verspreid naar de mensen toe en eigenlijk was dat best wel leuk. Aan het eind van de pool party begon het te miezeren, maar uiteindelijk bleek dat niks te zijn. Laura, Malin en ik wilden een foto van ons nemen bij het zwembad. We vroegen een collega om een foto te maken. Alle collega's waren bij het zwembad, dus uiteindelijk kwamen we natuurlijk terecht in een groepsfoto. Wel leuk om nu een leuke groepsfoto te hebben bij het zwembad.

Bij de box office bedacht ik me dat we een hotspot konden maken van de Ipad en we daarmee internet konden krijgen op de laptop. Voor de lunch heb ik nog even snel mijn verhaaltje van gisteren online kunnen zetten. Net daarna viel de stroom uit en tijdens lunch nog een keer. Daarna bleek de wifi weer te werken, gelukkig. Na de lunch hebben we nog een paar foto's gemaakt met Laura bij de ingang van het hotel.

Na de lunch had ik niet echt meer iets te doen. Vanwege het weer had Marjolein geen zwemlessen in de middag gepland, omdat we dat moeten buiten doen. Maar het weer viel mee, dus ik besloot om gewoon even zelf te zwemmen. Het water was best lekker vandaag. Uiteindelijk heb ik een uurtje gezwommen in een leeg zwembad. Gewoon een heel zwembad voor mijzelf! Toen ik het water uitkwam was het wel erg koud. Ik ben direct naar de kamer gegaan en heb lekker gedoucht. Daarna heb ik nog wat voor studie gedaan en een mailtje gestuurd voor werk. Omdat het weer toch niet echt lekker is, besloot ik een relaxt middagje te doen. Ik heb lekker een serie liggen kijken, eerst op de bank en daarna op bed. Malin was ondertussen haar koffer aan het inpakken. Ik werd zo moe, dat ik zelf nog even in slaap ben gevallen.

Uiteindelijk zijn we ons gaan klaarmaken voor het avondeten. Na het avondeten hebben we met z'n drieën ganzenbord gespeeld bij het zwembad. Daarna zijn we de show gaan kijken. Na de show ging Laura terug naar haar kamer en ik ging nog even met Malin naar het strand. In de verte zagen we onweer, dus daar hebben we even naar gekeken. De zee was best wild, dat was wel gaaf. Hier hebben we ook nog even zitten kletsen en ganzenbord gespeeld. Ik wilde terug naar het hotel, maar Malin wilde nog even met een paar collega's naar de bar. Ik zei dat ik niet wilde, maar ben uiteindelijk gegaan voor tien minuten, omdat het de laatste avond hier is voor Malin. Althans, dat is wat ik zei. De anderen wilden ganzenbord spelen en dat duurde 20 minuten. Daarna kwam er een meisje met ons praten en ze bood ons een drankje aan. Toen ben ik snel terug gegaan naar het hotel en heb ik nog even thee gedronken, mijn verhaaltje afgeschreven en nog even een aflevering in bed gekeken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benalmádena

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 7451
Totaal aantal bezoekers 39672

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: