Vrije tijd - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Vrije tijd - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Vrije tijd

30 Juli 2021 | Spanje, Benalmádena

Vanmorgen stond de wekker erg vroeg! Om 7.00 uur liepen we al naar beneden om onze zwemles aan de andere teamleden voor te bereiden. Om 8.00 uur konden we nog even ontbijten en om 8.30 uur begon de les. We hadden de groep in twee gedeeld, dus elk van ons had ongeveer 7 deelnemers. Een aantal collega's hadden al gezegd dat ze zwemmen verschrikkelijk vinden, het niet kunnen of het niet wilden doen. Toch hebben ze het allemaal gedaan en aan het eind van de les was iedereen heel blij en vrolijk en vonden ze het toch erg leuk. We kregen erg positieve reacties terug aan het einde. Dan hebben we het goed gedaan! :D Voor ons wat het ook een goede oefening om met een grotere groep te oefenen in plaats van alleen de ander.

Na onze les hebben we de Twin Tracker getest. Dat is een stormbaan voor op het water. Dit was ook een leuke activiteit!

Omdat we gisteren een deel van de training hadden gemist, hadden we na het zwemgedeelte nog een theoriegedeelte over de veiligheid van kinderen, omdat wij gaan werken met kinderen en voor de kinderen moeten zorgen.

Daarna hadden we eindelijk wat tijd voor onszelf! We hadden inmiddels al 7 dagen achter elkaar gewerkt en dat waren best intensieve en lange dagen. De hele middag waren we vrij. Na de lunch hadden we gepland om naar Benalmàdena te gaan en Laura, de rep uit Finland, wilde dat ook doen. Dus we hebben de bus genomen voor het hotel (ook heel goedkoop) en zijn daarheen gegaan. Hier hebben we veel gelopen in de warmte, naar Parque de la Paloma. Daar waren palmbomen, cactussen, bamboe, geiten, schildpadden en nog wat andere dingen te zien. Erg leuk! Na een stop bij de supermarkt zijn we gelopen naar de Marina, Puerto Deportivo (de haven). Hier lagen heel veel boten en het zag eruit als een dure locatie. Ook zag ik dat je duikexcursies kan doen. Hier wil ik zeker naar kijken!

We hadden veel gelopen, ook wat steilere stukken, dus we besloten om weer de bus te nemen naar het hotel. Onze benen deden een beetje zeer, maar gelukkig konden we in de bus even zitten. In het hotel hebben we even wat gerust. Ik heb zelfs even kunnen slapen. Dat had ik echt even nodig.

We hadden met Laura afgesproken om om 20.30 uur te gaan eten. Daarna zijn we naar het strand gegaan en hebben we de eerste cocktail gedronken. Erg gezellig en genieten. Op een mooie zomer!

Hier sluiten de bars ook wat eerder op de avond, dus zijn we rond 22.30 uur weer terug gegaan naar het hotel. Hier hebben we nog even gekeken en geluisterd naar de Spaanse entertainment. Er hangt een gezellige sfeer in het hotel en met een groepje van 5 collega's is het ook erg gezellig!

Morgen willen Malin en ik naar Malaga en we willen op tijd ontbijten, zodat we lekker de hele dag hebben. Nu dus lekker naar bed!