Wachten... - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Wachten... - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Wachten...

29 Juli 2021 | Spanje, Benalmádena

Vanmorgen konden we eindelijk een keer iets langer slapen. De wekker ging om 8 uur, zodat we rond half 9 konden ontbijten. De DNA training startte weer om half 10. Hier hebben we weer wat theorie besproken en wat opdrachten gedaan. Daarna was het voor Malin en mij tijd om naar Malaga te gaan. We gingen een klein stukje met de taxi naar het station Carvajal en vandaar met de trein naar Malaga Centro Alameda. De treinreis duurde ongeveer 40 minuten. Het openbaar vervoer is heel goedkoop in Spanje, dus dat is fijn als wij op onze vrije dagen wat andere plaatsen willen bezoeken. We weten nu in ieder geval alvast hoe we naar Malaga kunnen gaan.

Op het station werden we opgewacht door een andere collega van TUI. Zij zou alles voor ons vertalen. Echter waren wij heel vroeg, en hebben we daar maar liefst een uur staan wachten. Daarna duurde het ook nog heel lang voordat we de andere collega eindelijk hadden gevonden. Bij de notaris hebben we ook weer anderhalf uur zitten wachten, waren er nog wat proberen, hebben we getekend voor ons NIE nummer en konden we na 2 uur eindelijk weer naar huis. We waren te laat voor lunch. Om 16u hadden we nog steeds niet geluncht en we hadden honger. We hebben even snel wat broodjes en wat te drinken gehaald in de supermarkt en zijn daarna weer met de trein terug gegaan naar Carvajal. Daar hebben we weer staan wachten op de taxi en die kwam maar niet. Uiteindelijk nog maar een keer gebeld, en toen kwam de taxi gelukkig wel.

Om 17u waren we dan eindelijk weer terug in het hotel. We waren erg moe en hebben nog even op bed gerust. Om 18u gingen we alweer dineren met elkaar, omdat om 19u het entertainment team hun show ging laten zien. Ze hebben verschillende shows laten zien en het was echt heel gaaf om te zien! Daarna hebben we nog een aantal pool party dances geoefend met alle collega's samen. We kenden er twee en de andere twee kennen we nu, haha. Het was een erg gezellige avond met alle collega's. Daarna begon het Spaanse programma voor kinderen, met de mini disco. Hier hebben we ook nog wat dansjes gedaan.

Uiteindelijk ging iedereen weer terug naar de kamer. Morgen moeten we erg vroeg op, wij iets eerder dan de rest, omdat wij onze zwemles gaan geven om 8.30u aan de andere teamleden. Hopelijk wordt dat ook een leuke ochtend!