Nog meer oefenen! - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Nog meer oefenen! - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Nog meer oefenen!

26 Juli 2021 | Spanje, Benalmádena

Vanmorgen hadden we de wekker iets later gezet, omdat we niet voor het ontbijt het zwembad in wilden. We moeten ons heel vaak op een dag omkleden, dus dat scheelde in ieder geval een keer. Na het ontbijt, hebben we de zwembadlijnen getest en vervolgens alle thema's van de zwemlessen doorgenomen en wat oefeningen geoefend. Zo zijn we beter voorbereid op de zwemlessen.

Daarna hebben we in de hotelkamer weer de pool party dances geoefend, waarbij we de eerste hebben herhaald en de tweede hebben geleerd. Dit zullen we nog wel een paar keer moeten herhalen.

Op dit moment zijn we nog vrij flexibel met het indelen van onze dagen. Daarom hebben we de middag een wandeling gemaakt. We hebben gewandeld naar Torremuelle, een klein beetje naar het noorden en hebben vervolgens nog even op het strand gelegen en een duik genomen in zee. De tijd vloog, want het was ineens al best laat en we konden bijna gaan eten, dus we liepen weer terug naar het hotel. Op de terugweg sprak een jongen ons aan. Hij vroeg hoe het hotel was (op onze tassen staat 'Holiday Village') en zei dat hij ons gisteren ook al had gezien en gedag zei, maar dat wij niks terug zeiden. Wij hadden geen idee wie hij was, maar hij begon een heel verhaal en liep een stukje met ons mee. Uiteindelijk vroeg hij ons telefoonnummer en dat overviel ons. We zeiden dat we het erg druk hadden en toen haakte hij af. Hij woont hier in de buurt en hoopt ons nog tegen te komen en een drankje te doen... wij hopen eigenlijk van niet haha.

Na een snelle douche hebben we lekker gegeten. Vervolgens hebben we een avondwandeling gemaakt met een andere collega. We zijn naar Fuengirola gelopen, door wat straten en over het strand. We hebben gezellig gekletst, maar het werd al donker, dus zijn we weer terug gelopen naar het hotel. Hij slaapt in een staff room, dus hij wilde wel eens zien hoe een guest room eruit zien. Erg luxe! Wij hebben ook de staff room gezien en zijn erg blij met onze guest room! Uiteindelijk hebben we nog even zitten kletsen, maar iedereen is erg moe na een dag werken, dus uiteindelijk waren we rond 23.00u weer terug in onze hotelkamer. Nog even een beetje relaxen en dan lekker slapen!