Oefenen! - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Oefenen! - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Oefenen!

25 Juli 2021 | Spanje, Benalmádena

Vanochtend ging de wekker al om 6.30u. Erg vroeg! Maar de hele ochtend tot 11.00u kunnen wij gebruik maken van het zwembad en is er nog niemand. Dan kunnen wij rustig oefenen en de lessen opnemen. We begonnen vanochtend met de Parent & Toddler session. Normaal gesproken heb je meer mensen om te oefenen, maar wij zijn maar met z'n tweeën, dus de een geeft les en de ander speelt de ouder of het kind. Het is voor ons allebei de eerste keer dat we dat geven en ook nog eens om dat in het Engels te doen. Na een uurtje in het zwembad waren we beiden wel tevreden met wat we hadden gedaan.

Na de les hebben we ons snel omgekleed en zijn we gaan ontbijten. Na het ontbijt gingen we direct verder met de volgende lessen, de Swim Academy. Ook hierbij hebben we allebei onze les gegeven aan de ander en dit opgenomen. We zijn erg benieuwd naar de feedback.

Nadat we ons hadden omgekleed, zijn we naar het kantoor gegaan om een aantal andere dingen voor te bereiden, bijvoorbeeld het inschrijven van de kinderen voor de sessies en het betalen van de sessies. Er komt best veel "papierwerk" bij kijken (alles is digitaal met een Ipad). Ook hebben we nog wat materialen verzameld. Andere collega's zijn druk bezig met het voorbereiden van andere activiteiten, zoals het klimparcours en verschillende shows met zingen en dansen. Erg leuk om te zien!

Omdat we al vroeg begonnen waren, hadden we de rest van de middag vrij. We wilden allebei graag naar het strand, dus we hebben ons erg goed ingesmeerd en zijn naar het strand gegaan. Het zand was erg heet en we konden maar even op een handdoek liggen. We gingen al snel het water in. Er waren hele hoge golven, dus we konden even lekker spelen in het water. Erg leuk! Ook hebben we de lifeguards gezien. Ten slotte hebben we nog even een korte wandeling gemaakt langs het strand en wat bars. Hier kunnen we wel een keer wat drinken 's avonds.

We besloten uiteindelijk om terug te gaan naar het hotel en even lekker te douchen. Na het diner hebben we een van de vele pool party dances geoefend op het balkon. Ondanks dat het avond was en ons balkon dan in de schaduw zit, was het erg warm om te dansen. Gelukkig hadden we het eerste dansje redelijk snel onder de knie en moeten we het nog een paar keer oefenen de komende dagen.

Het is erg gek om ineens samen te wonen in een hotelkamer en de slaapkamer te delen met iemand die je niet kent. Gelukkig kunnen Malin en ik het goed vinden met elkaar, dus hopelijk worden het een paar leuke maanden. Ook ben ik al heel snel gewend om Engels te spreken en denk ik ook alleen maar in het Engels. Ik moet ineens nadenken over het schrijven van een appje of dit reisverslag in het Nederlands.