Een zonnige dag - Reisverslag uit Ibiza, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Een zonnige dag - Reisverslag uit Ibiza, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Een zonnige dag

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

19 Oktober 2021 | Spanje, Ibiza

Vanmorgen stond ik weer bijtijds op om vroeg te kunnen ontbijten en daarna aan studie te zitten op het terras. Ik heb meer kunnen doen dan ik dacht, dus dat was fijn. Om 10.15 uur ging ik me voorbereiden voor de eerste en enige zwemles in de ochtend. Het jongetje kon nog niet zwemmen, dus daar moest ik wel het water voor in. Gelukkig was er een zonnetje. Het water was koud, maar door het zonnetje viel het nog wel mee. Het was een leuke en goede les. Na de les heb ik even een snelle warme douche genomen, omdat ik wel een beetje koude voeten had. Daarna heb ik in de kamer weer even aan studie gezeten tot de box office. Gelukkig is er niemand gekomen bij box office. In de ochtend had ik toch gevraagd om een andere kamer. Na de box office kreeg ik de sleutel van een andere kamer, waar nu niemand meer inzit. Dit is de kamer naast Saskia. Ik ging erheen om te kijken, maar hij was nog niet schoongemaakt en erg vies. Ook wilde ik het slot testen van de sleutel die ik had gekregen, maar toen ik hem dicht had gedaan, kreeg ik hem niet meer open. Lekker dan... Ik wil wel een kamer die ik op slot kan doen, want ik heb al veel verhalen gehoord van dat er dingen zijn gestolen. Waarschijnlijk blijf ik dan toch in mijn huidige kamer.

Na de lunch hadden we pool party, wat leuk was. De dansjes die ik nog niet zo goed ken, gaan toch wel goed. Daarna had ik weer twee zwemlessen. De eerste zwemles was met een jongetje die al best goed kon zwemmen. Ik heb vanaf de kant les gegeven. Aan het begin van de les kon hij nog niet duiken, maar aan het einde wel. Daar was hij zo blij mee! Super leuk! De vader vond het ook helemaal leuk. Aansluitend had ik een les met een jonger meisje, die nog helemaal niet kon zwemmen. We hebben wat spelletjes gedaan en de basis geoefend. Op een gegeven moment had ze het erg koud, dus de ouders besloten om de les een paar minuten eerder te laten stoppen. Ik had het gelukkig nog niet zo koud. Ik heb dan ook niet gedoucht, maar ben me gaan omkleden om gelijk naar het strand te gaan. Het was een lekker zonnetje en een rustige heldere zee. Ik besloot om even terug te lopen en mijn snorkel en camera te halen. Ik heb eerst even lekker liggen rusten en liggen zonnen. Daarna besloot ik een rondje te snorkelen, helemaal tot de boeienlijn en via een rondje weer terug. Het was vrij helder, en hier en daar zag je wat vissen, maar het was niet heel bijzonder. Toen ik weer terug was op het strand, was het wel een beetje fris, maar toen ik eenmaal weer wat opgedroogd was, was het zonnetje wel weer lekker. Ik heb nog even een Sudoku gemaakt. Het was een ontspannen middagje. Heerlijk! Om 17.45 uur ging ik weer terug naar het hotel. Eerst heb ik even mijn verhaaltje geschreven. Daarna ben ik gaan douchen. Voor het avondeten heb ik nog even aan studie gezeten. Ook bleek dat je een creditcard nodig hebt om een auto te kunnen huren. Die heb ik niet, maar de vriend die komt heeft hem nu aangevraagd. Hopelijk is die op tijd binnen en kunnen we dus een auto huren.

Na het avondeten heb ik een route gemaakt om een rondje eiland te doen met de auto. Daarna hebben we met een groepje een film gekeken. De wifi werkte niet meer, dus ik heb nog een kaartspelletje gedaan in de kamer, en daarna ben ik lekker gaan slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Ibiza

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 39113

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: