Een gevulde dag - Reisverslag uit Ibiza, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Een gevulde dag - Reisverslag uit Ibiza, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Een gevulde dag

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

16 Oktober 2021 | Spanje, Ibiza

Vanmorgen stond ik weer bijtijds op om vroeg te kunnen ontbijten en voor de eerste zwemles om 10.45 uur aan studie te kunnen werken. In de anderhalf uur heb ik weer veel aan studie kunnen doen, dus dat was erg fijn. Uiteindelijk ging ik me klaarmaken voor de zwemles. Het water was weer vrij koud, dus uiteindelijk had het meisje het na een kwartier te koud en zei de moeder dat ze de les wilde stoppen. Jammer... Dat was mijn les voor de ochtend. Ben ik nat en koud geworden voor dat kwartiertje. Ik heb een korte warme douche genomen en ben daarna weer verder aan studie gaan werken tot de box office. Het was op zich wel fijn dat ik wat aan studie heb kunnen werken, want het is erg druk en ik heb veel te doen. Het is best moeilijk om dat te combineren met het werken hier in Spanje. Maar ik doe mijn best om alles te doen en dat lukt aardig.

Bij de box office kwam er een vader die zwemlessen wilde boeken voor zijn twee dochtertjes. Ik gaf aan dat het water echt heel erg koud was en dat we eigenlijk maar lessen van 20 minuten kunnen geven in plaats van 30 minuten. Ik vroeg of hij het water al had gevoeld en dat had hij dus niet. Dus ik gaf hem de tip om eerst het water te voelen en als hij dan echt de zwemlessen wilde boeken, dat hij dan morgen terug kon komen voor de box office. Saskia en ik willen eigenlijk proberen zo min mogelijk zwemlessen te verkopen, in verband met het koude water. Dat vind ik heel jammer en frustrerend, want uiteindelijk ben ik hier wel gekomen voor het geven van zwemlessen en dan is het eindelijk echt druk, en dan is het water gewoon te koud... Ik baal er erg van, maar we zien wel hoe het gaat lopen de komende twee weken.

Na de lunch hadden we pool party wat zoals altijd erg leuk was. Daarna had ik de twee zwemlessen in de middag met de drie kinderen. Dit waren al wat oudere kinderen, dus hier kon ik gelukkig wel echt 30 minuten zwemles geven. Bij de eerste zwemles met de twee kinderen moest ik wel het water in, omdat één nog iets minder goed kon zwemmen. Bij de tweede zwemles was het jongetje al zo goed, dat ik zwemles heb gegeven vanaf de kant, zodat ik zelf niet meer in het water hoefde en ik al wat kon opdrogen. Dit maakte het veel beter om de zwemlessen te geven. Ik had het nu niet zo koud. Het was een erg leuke les en hij was ook erg blij met zijn certificaat. Na de lessen heb ik alles snel opgeruimd. Ik heb niet gedoucht, omdat ik het niet zo koud had en ik nog even naar het strand wilde gaan. Op het strand heb ik geprobeerd te bellen met thuis, maar de wifi was te slecht. We zouden dan maar vanavond bellen. Toen ik op het strand lag, zag ik ineens een klein meisje bijna verdrinken. Ze liep de zee in en viel, maar kon niet meer opstaan. Ik schok me rot. Gelukkig rende de moeder heel snel het water in en is het goed afgelopen, behalve dat het meisje moest huilen.

Ik heb even lekker liggen rusten en nog wat Sudoku's gemaakt. Ook heb ik aan het einde nog een korte duik genomen. Ik moet er toch nog van genieten om half oktober zo de zee in te kunnen. Daarna ben ik terug gelopen naar het hotel om een lekkere douche te nemen.

Voor het avondeten heb ik nog even mijn verhaaltje geschreven en een spelletje gespeeld. Ook heb ik mijn terugvlucht ontvangen. Het is dezelfde vlucht als Saskia. Ik vlieg zondag 31 oktober om 9.10 uur met Transavia terug naar Amsterdam, waar ik om 11.50 uur land.

Toen ik wilde gaan avondeten, stond er een rij met mensen te wachten om naar binnen te kunnen. Vandaag zijn er ruim 500 gasten aangekomen en zit het hotel weer vol. Dat betekent dus ook grotere drukte in het restaurant. Toen ik naar binnen kon en eten had gepakt, bleek dat de plek waar wij altijd eten, wat voor personeel is, ook bezet was door gasten. Er was nog één tafeltje vrij, dus daar heb ik alleen zitten eten. Er was zo veel geluid en drukte, daar gaat het rustig eten in de ochtend, middag en avond... Wat een gekkenhuis.

Na het eten heb ik nog even met thuis gebeld. Daarna heb ik Verliefd op Ibiza gekeken met thee. Al bij de allereerste scene herkende ik dat stukje van het eiland. Ik was daar een paar dagen geleden geweest. Ook tijdens de hele film herkende ik soms een stukje van het eiland. Leuk dat ik nu deze film op Ibiza heb gezien en stukjes herken. Daarna heb ik nog een aflevering van een serie gekeken. Ten slotte ben ik weer naar mijn kamer gegaan, heb ik me klaargemaakt om te gaan slapen en ben ik lekker gaan opwarmen in bed.

Morgen wordt er de hele dag regen voorspeld. Dat zou betekenen dat ik alle zwemlessen moet cancelen. Het is nu met een zonnetje al koud, met wolken al helemaal, dus laat staan met regen. Ik ben benieuwd wat het weer gaat doen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Ibiza

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 39099

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: