Een keer wat anders - Reisverslag uit Ibiza, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Een keer wat anders - Reisverslag uit Ibiza, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Een keer wat anders

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

06 Oktober 2021 | Spanje, Ibiza

Vandaag hadden we weer geen zwemlessen gepland staan. Ik ging rond 8.45 uur mijn bed uit en ben rustig gaan ontbijten. Daarna heb ik bij het zwembad nog wat dingetjes voor IRB en TUI geregeld op de laptop.

Saskia ging vandaag van 10.00 tot 12.00 uur helpen bij Football Academy. Ik heb dat nog nooit gezien, dus ik wilde even gaan kijken. Echter zei de voetbal coach, Lucas, dat ik ook mee kon doen en helpen. Saskia gaf de instructies en ik deed mee of stuurde de kinderen een beetje aan. Het was best wel leuk om zo'n sessie mee te maken, maar twee uur duurt best wel lang. Daarna hadden we box office. Hier is weer niemand naartoe gekomen, dus in de middag waren we vrij.

Na de lunch hadden we eerst pool party. Dat was wel erg leuk. Daarna heb ik nog een opdracht gedaan voor studie. De rest van de middag ben ik naar het strand geweest. Eerst ben ik nog even langs gegaan bij de duikschool om nog wat meer informatie te vragen en om af te spreken om volgende week te duiken. Het hangt een beetje van het weer af welke dag het wordt, maar dan ga ik eindelijk weer een keer duiken! Als het goed is gaan we bij een paar kleine eilandjes ten westen van Ibiza duiken. Dat schijnt heel mooi te zijn. Ik heb er super veel zin in. Voor die tijd ga ik nog even mijn geheugen opfrissen, omdat het toch alweer twee jaar geleden is dat ik heb gedoken.

Uiteindelijk heb ik nog twee uurtjes op het strand gelegen. Het was met het zonnetje wel lekker, maar soms ook koud. Ik heb één keer een duik genomen, maar het water is niet erg helder door het slechtere weer van de afgelopen dagen. De temperatuur van het water is wel erg lekker, maar op het strand is het dan veel minder. Ik heb de laatste woordzoekers gemaakt, dus mijn puzzelboekje is nu op... Nu moet ik over naar de Sudoku's.

Om 18.00 uur ben ik terug gegaan naar het hotel. Ik heb een douche genomen en ben alvast mijn verhaaltje voor vandaag gaan schrijven. Ook ben ik gaan lezen over het duiken. Nadat ik een berichtje op social media had geplaatst, belde een vriend mij op. We hebben even bijgekletst, want het was al veel te lang geleden dat we elkaar hadden gesproken. Hij heeft nu ook een langere periode vrij en zit eraan te denken om even langs te komen op Ibiza. Dat zou wel heel leuk zijn!

Ik heb even snel gegeten en daarna heb ik met thuis gebeld. Natasja was jarig, dus dat hebben we op afstand een beetje gevierd. Ik had twee stukjes cheesecake meegenomen van het restaurant en heb dat lekker zitten eten met een kopje thee. We hebben best wel lang gebeld, ongeveer een uur. Daarna heb ik weer met een groepje van vijf een aflevering van Squid Game gekeken. We waren allemaal best wel moe, dus daarna zijn we lekker gaan slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Ibiza

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 39101

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: