Van alles wat - Reisverslag uit Ibiza, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Van alles wat - Reisverslag uit Ibiza, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Van alles wat

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

07 Oktober 2021 | Spanje, Ibiza

Vannacht had mijn kamergenoot weer de hele nacht haar lampen en tv aan. Ik snap echt niet waarom, maar daardoor kon ik weer slechter slapen. Halverwege de nacht kreeg ik ook hele erg buikpijn, waar ik ook nog een half uur van heb wakker gelegen. Toen vanmorgen de wekker ging, was ik dan ook erg moe. Ik ben rustig opgestaan en wat later gaan ontbijten.

Vandaag was Saskia een dagje vrij en werkte in dus alleen. In de ochtend hadden we geen zwemlessen gepland staan en in de middag was ik officieel vrij. Na het ontbijt heb ik mijn verhaaltje van gisteren afgeschreven. Ook heb ik weer gelezen over duiken, zodat ik beter voorbereid ben op de duik volgende week. Ten slotte heb ik nog een hele tijd aan studie besteed. Daarna was het alweer tijd voor box office. De hele tijd kwam er niemand, maar twee minuten voor het einde kwam er toch nog een moeder om zwemlessen te boeken voor haar tweeling. In de middag had ik, ondanks mijn vrije middag, toch al een zwemles met hen.

Na de lunch hebben we eerst weer de pool party gedaan. We waren maar met z'n drieën, maar er deden wel veel kinderen mee. Dat was erg leuk. Daarna heb ik me snel klaargemaakt voor de zwemles. De kinderen, een jongen en meisje van 8 jaar, konden nog helemaal niet zwemmen. Ik begon de les dus met de basis. Echter bleek dat ze echt heel erg bang waren in het diepe en dat het niet ging. Daardoor was de les heel erg basis geworden en heb ik vooral in het ondiepe les gegeven. Dat heb ik deze zomer nog niet gezien, kinderen van die leeftijd die niet kunnen zwemmen en zo bang zijn. Het was een hele uitdaging. Het water was koud, maar het was nog te doen. Na de zwemles heb ik me snel omgekleed en me klaar gemaakt voor de plannen die ik al in de ochtend had gemaakt.

In de middag heb ik een wandeling gemaakt naar een strandje aan de west kant van Ibiza. Hiervoor moest ik een deel lopen over een weg waar auto's reden, maar er was geen ruimte voor voetgangers. Ik heb in de berm gelopen en goed gekeken naar het verkeer. Na bijna anderhalf uur kwam ik bij het strandje aan. Het was mooi, best wel druk, maar genoeg ruimte. Het water was helder. Ik heb mijn spullen op een rots neergelegd en ben gaan snorkelen. Het water was zo helder en mooi. Er waren veel vissen te zien. Ook zag ik een kwalletje en die kon ik goed filmen met mijn camera. Erg vet! Na ongeveer tien minuten ging ik er weer uit en ben ik gaan opdrogen. Ik heb even lekker kunnen liggen, maar niet heel lang. Uiteindelijk ben ik rond 17.45 uur weer terug gaan lopen en was ik iets voor 19.00 uur weer terug in het hotel. Ik heb even een snelle douche genomen. Daarna heb ik de werkspullen naar Saskia gebracht. Morgen ben ik vrij voor mijn online les en werkt zij. Ook heb ik wat informatie gevraagd over het laten langskomen van iemand, voor het geval een vriend van mij wil en kan langskomen. Daarna hebben we samen gegeten. Vanavond gingen we geen Squad Game kijken, omdat iemand niet kon. Dat kwam voor mij wel goed uit, want daardoor kon ik Expeditie Robinson kijken met een kopje thee en chocolade. Tussen de reclames door heb ik mijn verhaaltje geschreven.

Saskia appte dat haar laptop niet meer wilde opladen met haar oplader. We hebben hetzelfde merk, dus we hebben het gelijk even geprobeerd met mijn oplader. Gelukkig deed de laptop het toen wel. Ze kan hem vannacht dan even met mijn oplader opladen, zodat ze haar laptop morgen wel kan gebruiken met werken.

In mijn kamer heb ik nog even een spelletje patience gespeeld en daarna ben ik weer eens lekker op tijd gaan slapen. Morgen weer een lange schooldag voor de boeg.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Ibiza

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 39664

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: