Een vrije werkdag - Reisverslag uit Ibiza, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Een vrije werkdag - Reisverslag uit Ibiza, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Een vrije werkdag

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

04 Oktober 2021 | Spanje, Ibiza

Vanmorgen had ik geen wekker gezet, want we hadden geen zwemlessen in de ochtend. Er kwam alleen iemand voor Parent & Toddler zwemmen, maar dat zou Saskia vandaag doen. Toen ik wakker werd, heb ik Expeditie Robinson verder gekeken in bed. Gelukkig werkte het met de wifi. Daarna ben ik rustig gaan ontbijten. Bij het ontbijt kwam ik de moeder en het meisje tegen die naar de Parent & Toddler sessie zou komen. Zij zijn Nederlands. Ze vertelde dat het vannacht heel erg had geonweerd, maar ja, in ons hok krijg je dat helaas niet mee. Het schijnt erg mooi te zijn geweest. Na het ontbijt het ik wat paperwork gedaan voor werk. Daarna heb ik de hele ochtend aan studie gewerkt. Ik heb erg veel kunnen doen. Ik heb veel dingen opnieuw gedaan en het gaat de goede kant op. Dat is erg fijn. Het geeft me een beter gevoel.

Uiteindelijk ben ik naar box office gegaan. Er kwam niemand. Na morgen hebben we een paar dagen geen zwemlessen meer, tenzij iemand naar box office komt en bij ons zwemlessen boekt. Het schijnt volgende week wel erg druk te worden, 1.500 gasten waarvan 531 kinderen tussen de 0 en 15 jaar. Ik ben benieuwd wat er gaan komen bij ons. In ieder geval nog een paar rustige dagen.

Na de lunch hadden we pool party en zoals altijd vond ik dat erg leuk. Na de pool party hadden Saskia en ik allebei één zwemles. Echter kwam mijn meisje niet omdat ze heimwee had en naar bed ging. Ik heb de les van Saskia gekeken met haar zusje. Daarna waren we dus vrij.

In de middag heb ik op het strand gelegen. Ik moest nog een document lezen voor studie, dus dat kon ik mooi hier doen. Het weer was vandaag wat minder. Het was niet erg warm, dus op het strand liggen was niet heel lekker en een duik nemen in zee al helemaal niet. Uiteindelijk heb ik weer een stukje gelopen over de rotsen rondom het hotel. De zee was behoorlijk wild, dus ik heb wat spectaculaire foto's kunnen maken van de golven die tegen de rotsen aan komen. Ik heb een tijdje naar het opspattende water gekeken, tot op een gegeven moment er een enorme golf aan kwam en mij nat maakte. Toen ben ik weer terug gelopen naar het hotel.

In het hotel bleek dat er een storing is met Facebook, waardoor Facebook, Instagram en Whatsapp niet werkten. Ik besloot om alvast mijn verhaaltje te schrijven op het terras. Toen ik mijn laptop op haalde in mijn kamer was mijn kamergenoot er ook. Ik zei haar gedag, maar ze zei niks tegen mij. Ik denk dat dan met haar is gepraat over het roken in de kamer. Ik ben benieuwd of ik nog een andere kamer ga krijgen.

Vanavond had ik een overleg met een klasgenoot over de studie. Dit overleg had ik eerst even voorbereid. Ik had vanmiddag gevraagd waar ik het beste kon zitten voor de online les vrijdag. Die plek, in de sportsbar, ging ik even testen. Helaas bleek de verbinding heel slecht en ben ik snel naar het zwembad gelopen. Het was een zinnig gesprek voor ons beide, dus dat was fijn. Rond 20.00 uur ging ik naar het restaurant, waar de rest al zo goed als klaar was met eten. Ik heb snel gegeten en daarna zijn we ons gaan omkleden. We gingen vanavond met een groepje voetballen op een veldje op vijf minuten lopen. Hiervoor heb ik mijn sportlegging aan gedaan, want het is best fris in de avond. Een lange broek voor het eerst in meer dan twee maanden, dat voelde toch wel gek. Uiteindelijk waren we met z'n negenen en hebben we ruim twee uur gevoetbald. Het was erg gezellig! Ik ben blij dat ik zo'n leuke avond heb gehad met een groepje hier. Om 23.00 uur waren we weer terug. Ik heb nog even mijn verhaaltje afgeschreven. Helaas was er nog steeds een storing met Facebook. Maar gelukkig bestaat er nog mail en kunnen we ook even een berichtje sturen via de mail. Ik heb nog even een aflevering gekeken bij het zwembad en ben daarna lekker gaan slapen. Morgen heb ik een vrije dag. Ik wil de hoogste berg gaan beklimmen. Hopelijk heb ik geen of niet zo veel spierpijn van het voetballen, maar ik ben er bang voor want ik voel het al een beetje in mijn spieren en in mijn rug.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Ibiza

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 39076

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: