De laatste dag - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu De laatste dag - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

De laatste dag

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

26 September 2021 | Spanje, Benalmádena

Toen ik gisteravond om 00.00 uur nog even buiten zat, hoorde ik ineens allemaal vuurwerk. Er was een feest in de Beach Club. Ik ben snel de gang op gegaan en naar de andere kant van het hotel gerend, waar je naar buiten kon kijken en uitzicht had op de Beach Club. Ik heb nog een beetje vuurwerk kunnen zien.

Vandaag was mijn laatste hele dag in Costa del Sol. Ik kon vanmorgen een beetje uitslapen, maar ik wilde natuurlijk wel op tijd ontbijten en ik had ook nog wat dingen te doen. Ik ben rustig opgestaan en heb lekker ontbeten. In de kamer heb ik, nu in de tijd nog had, wat persoonlijke verzorging gedaan en nog wat mailtjes gestuurd voor studie, werk en de sportvereniging. Daarna heeft Marjolein me gebracht naar de dokter voor de antigeentest. Dat was ongeveer 10 minuten rijden, we moesten daar 5 minuten wachten, en met 10 seconden stond ik alweer buiten. Toen we terug waren in het hotel kreeg ik al de mail dat ik negatief getest was. Dat is dus positief nieuws! Daarna heb ik nog een formulier ingevuld om naar Ibiza te mogen reizen. Ook heb ik geprobeerd om online in te checken bij Ryanair, maar dat was tot nu toe niemand gelukt, ook Malin niet, omdat wij het niet zelf hebben geboekt. We moeten gewoon op het vliegveld inchecken. Daarna heb ik mijn koffers verder ingepakt.

Na de lunch met Laura zijn we direct naar het strand gegaan. Laura moest later nog werken van 17.00 tot 19.00 uur, maar onderweg naar het strand belde Marjolein om te zeggen dat ze de rest van de dag vrij was. Dat was wel lekker. We hadden op het strand dus alle tijd. We hebben lekker liggen zonnen, liggen kletsen, en af en toe een duik genomen omdat het zo warm was. Helaas was het water weer niet helder en best vies, dus echt zwemmen zat er niet in. Rond 16.30 uur ging Laura weer terug naar het hotel. Ze moest ook gaan inpakken en nog wat andere dingen doen. Ik ben nog even gebleven. Ik heb nog lekker liggen zonnen, nog een keer een duik genomen en nog een woordzoeker gedaan. Om 17.45 uur ben ik weer terug gegaan naar het hotel. Hier heb ik eerst de lifeguards gedag gezegd. Daarna heb ik nog even met thuis gebeld, omdat ze lekker eten hadden vanavond voor de verjaardag van papa. Daarna heb ik een lekkere douche genomen, alvast wat toiletspullen in de koffer gestopt en alvast mijn verhaaltje voor vandaag geschreven.

Ik heb voor de laatste keer avondeten gegeten met Laura. Daarna zijn we samen naar het strand gegaan. We hebben lekker zitten kletsen, een beetje terug gekeken op de afgelopen twee maanden, maar ook afgesproken dat zij een keer naar Nederland komt en ik een keer naar Finland ga, om bij elkaar thuis te zijn en de omgeving van elkaar te zien. Ik hoop echt dat we dat een keer gaan doen! Ik heb genoten van de laatste keer met Laura op het strand en de omgeving hier. De show begon vanavond pas om 22.00 uur, dus we besloten dan terug te zijn van het strand en naar de show te kijken. Na de show heb ik iedereen gedag gezegd en een knuffel gegeven. De kans is groot dat ik een paar van hen over een paar dagen weer in Ibiza ga zien, maar zij weten waarschijnlijk pas dinsdag meer. Ik ben heel benieuwd. Ten slotte heb ik in mijn kamer mijn verhaaltje geschreven, weer thee gezet, chocolade gegeten en Expeditie Robinson gekeken. Daarna ben ik voor de laatste keer gaan slapen in deze hotelkamer...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benalmádena

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 39129

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: