De laatste werkdag in Costa del Sol - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu De laatste werkdag in Costa del Sol - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

De laatste werkdag in Costa del Sol

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

25 September 2021 | Spanje, Benalmádena

Vandaag was het voor mij dan echt de laatste werkdag hier in Costa del Sol. Het was een halve werkdag, want de middag was ik vrij. Ik ben rustig opgestaan, heb rustig ontbeten en daarna ben ik even bij Laura gaan zitten in de receptie. Ik wist niet zo goed wat ik moest doen. Nog even bij het zwembad zitten? Alvast alles gaan opruimen? Uiteindelijk besloot ik alles op te ruimen. Met een karretje heb ik in twee keer alle materialen van het opslaghok boven naar het opslaghok in de parkeergarage gebracht. Ik had het erg warm en vandaag was het eindelijk mooi weer, dus ik besloot nog even een half uurtje te zwemmen. Dit was echt de laatste keer in het zwembad hier. Ik heb ervan genoten. Met het zonnetje, het frisse maar wel lekkere water. Daarna ben ik me gaan omkleden in de kamer en heb ik de Ipad en de betaalmachine weer ingepakt om in te leveren. Eerst heb ik in de opslagruimte in de parkeergarage alles netjes neergezegd voor de winter, zodat het team volgend jaar alles kan vinden. Daarna heb ik alle spullen ingeleverd en ben ik weer even bij Laura gaan zitten. Samen zijn we naar de pool party gegaan. Dat was vandaag heel leuk, want er waren best wat mensen die enthousiast meededen. Een leuke laatste keer hier!

Na de lunch was ik klaar. In de kamer ben ik alvast begonnen met het inpakken van alle werkspullen. Er liggen nu dus twee koffers open in de woonkamer. Ook heb ik nog een handwas gedaan in het bad. Vooral mijn strandlaken was erg vies van al dat zout en ook wat werkkleren heb ik gewassen zodat ik die in Ibiza schoon aan kan doen. In de afgelopen twee maanden heb ik best wat schelpen verzameld. Vandaag heb ik hier de mooiste van uitgezocht. De rest heb ik meegenomen naar het strand. Ik heb nog even lekker op het strand liggen zonnen en twee keer een duik genomen. De temperatuur was erg lekker, maar het water was niet helder en ik zag een kwal. Ik ben er niet erg lang in geweest.

Op een gegeven moment zag ik een lifeguard rennen. Daarna nog één, met een EHBO-rugtas. Ik zag andere mensen kijken. Eerder waren er vier mensen aan het paragliden. Het bleek dat er één gevallen was, vlakbij de trap ergens op de rotsen. Ik ging even een rondje lopen en liep langs de gevallen man en wat mensen en de lifeguards die hielpen. Daarna ben ik weer op het strand gaan lopen en ben ik nog even gaan liggen. Ik heb nog een paar woordzoekers gedaan (inmiddels is mijn boekje bijna op). Ondertussen zag ik de ambulance en de politie komen. Ik besloot op tijd terug te gaan, om even te douchen en daarna met Laura te gaan eten. De man lag in de ambulance en hij moest denk ik naar het ziekenhuis. Hopelijk is alles goed.

Laura kwam wat later bij het eten, omdat ze nog even met haar zus had gebeld. Alle andere collega's gingen vanavond bij de show kijken en daarna uit bij de bar, ook als afsluiter van het seizoen met iedereen die er nog is. Laura en ik hadden daar niet zo'n zin in. De bar is erg luidruchtig met muziek, vaak druk, oncomfortabele stoelen, veel mensen die roken, drankjes zijn relatief duur en je kan er dus niet echt een gesprek voeren. We besloten om niet naar de show te gaan, maar gewoon lekker op het strand te zitten kletsen. Dat was erg fijn. Ik hoop dat ik ook zo'n iemand vind op Ibiza. We wilden niet te laat weer terug, dus rond 22.30 uur liepen we weer naar het hotel. Hier heb ik nog even mijn verhaaltje afgeschreven, thee gezet, een spelletje gedaan en een aflevering gekeken met een paar stukjes chocolade van de chocoladereep die ik had gekregen van thuis toen ik naar Spanje ging. Hij is erg lekker! Een lekker relaxt avondje dus. Morgen is de laatste hele dag hier en samen met Laura. We gaan er wat leuks van maken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benalmádena

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 39627

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: