Een studiedag - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Een studiedag - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Een studiedag

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

24 September 2021 | Spanje, Benalmádena

Vandaag had ik weer een vrije dag om mijn studie online te kunnen volgen. Ik kon een beetje uitslapen, heb in bed nog een aflevering gekeken en ben daarna rustig gaan ontbijten met Laura. Toen ik wakker werd, was het aan het regenen en het balkon was best nat. De hele dag is het grijs en regenachtig geweest, maar gelukkig zat ik de hele dag achter mijn laptop...

Voordat de les om 9.30 uur begon, heb ik eerst nog even een rondje gelopen bij het zwembad met Laura, om toch een beetje beweging te hebben. De les vandaag duurde weer de hele dag, tot 17.15 uur. Het is best lastig om de les te volgen, als de wifi niet zo goed is, of als je opdrachten niet helemaal mee kunt doen. Ik heb in de lobby gezeten, toen ik een oplader nodig had op de grond bij de trap en daarna in het kantoor op andere wifi. Dat werkte gelukkig uiteindelijk wel goed. Ik merk wel dat ik het mis om met andere studenten over de opdrachten te praten, want daar leer je veel van en daarmee maak je stappen. Toch zal ik het nu zelf moeten doen.

Na de studie heb ik nog even kort met thuis gebeld. Ik had wat documenten van mijn harde schrijf nodig, dus die konden zij gelukkig opsturen. Daarna heb ik alvast mijn verhaaltje geschreven. Ik ben even een stukje gaan wandelen, want ik wilde echt graag het hotel even uit. Net na de uitgang van het hotel kwam ik Laura tegen. Zij kwam net terug van Málaga. Eerst vertelde ze dat ze Costa Blanca had afgewezen. Ze had dat als locatie voor de winter gekregen voor zes maanden, maar dat zag ze niet zitten. Ze zou daarom terug gaan naar Finland. Maar nu ze dat had afgewezen, kreeg ze ineens Tenerife voor drie maanden, waarbij ze start vanaf november. Dat wilde ze juist heel graag! Dus daar heeft ze 'ja' opgezegd. Super leuk voor haar. Daarna vertelde ze nog meer. Het hotel gaat namelijk toch sluiten, volgende week woensdag al. Dat kwam onverwachts. En Laura had natuurlijk haar vliegtickets naar Finland al geboekt voor haar vakantie. Ze zou volgende week woensdagnacht vertrekken, maar nu sluit het hotel die woensdag... Ze (TUI) gaan kijken wat ze kunnen doen om haar tegemoet te komen of om iets te regelen. Alle andere collega's worden naar een andere locatie gestuurd (waarschijnlijk ook een paar naar Ibiza) of ze worden naar huis gestuurd. Dat is nu nog niet duidelijk. Maar ik ben blij dat ik al een vlucht heb naar Ibiza. Ik voel me nu er wel beter bij dat ik naar Ibiza ga, omdat ik weet dat ik hier niets meer ga missen, voornamelijk de vrije tijd met Laura en dat ik haar hier dus niet achterlaat.

Laura ging douchen en ik heb nog even op het strand een wandeling gemaakt. Daarna hebben we samen gegeten, nog even bij het zwembad gezeten en een deel van de show gekeken. Ten slotte hebben we nog even op het strand gezeten en zitten kletsen. Er hingen hele donkere wolken en het zag ernaar uit dat het elk moment kon regenen en onweren. Rond 22.00 uur voelden we ineens druppels en besloten we maar terug te gaan naar het hotel. In de kamer heb ik nog een paar afleveringen gekeken en een spelletje gedaan en daarna ben ik lekker gaan slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benalmádena

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 72
Totaal aantal bezoekers 39133

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: