Twee maanden! - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Twee maanden! - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Twee maanden!

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

23 September 2021 | Spanje, Benalmádena

Vandaag zit ik alweer twee maanden hier in Spanje. Aan de ene kant gaat de tijd snel, aan de andere kant gaat de tijd langzaam.

Vanmorgen ben ik rustig opgestaan. Ik begin nu wat later, omdat de eerste les in de spa om 9.30 uur begint. In bed heb ik nog een aflevering van een serie gekeken. Daarna ben ik rustig gaan ontbijten. Het weer was prima in de ochtend, maar ik had natuurlijk geen kinderen. Bij het zwembad heb ik weer een aflevering gekeken. Daarna heb ik een uur tijd besteed aan het zoeken van interessante vacatures in Nederland. Helaas heeft dat niets opgeleverd. Ik heb wel al plannen voor het komende jaar, maar stel je komt toch die ene vette baan tegen...

Om 11.00 uur ben ik weer terug gegaan naar de kamer. Daar heb ik een paar spelletjes patience gespeeld. Om 12.00 uur had ik weer de box office bij Laura. Dat was erg gezellig, zoals altijd. Vervolgens hadden we de pool party. Die was helaas wat minder leuk, omdat er gewoon vrijwel geen mensen meedoen.

Na de lunch ben ik weer naar het zwembad gegaan. In het begin was het water vrij koud, maar uiteindelijk was ik eraan gewend. Ik heb anderhalf uur baantjes gezwommen en er lekker van genoten. Om 15.30 uur ben ik weer naar de kamer gegaan. Hier heb ik nog wat papierwerk gedaan. Daarna belde Marjolein mij. Ze zei dat vanaf vandaag geen zwemlessen meer worden gegeven. Blijkbaar zijn beide swim coaches weg. Van één wisten we dat ze naar huis ging, van de ander dachten we dat ze zou blijven. Misschien moest ze toch eerder weg, of heeft ze nu vakantie of is ze ziek. We weten het niet, maar ik denk dat ik straks dus de enige swim coach ben. Op zich is dat wel fijn, dan kan ik alles doen zoals ik dat wil. Ook moet ik maandagavond, als ik net op Ibiza ben aangekomen, gelijk een box office doen in de avond tijdens de show, omdat er wel wat gasten zijn en zij mogelijk interesse hebben in zwemlessen. Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat zijn, want ik ken dat het zwembad, de materialen, etc. nog niet.

Laura vroeg of ik nog naar het strand wilde gaan en dat wilde ik direct na het belletje gaan doen. Ik heb me snel omgekleed. Precies op het moment dat wij het hotel uit stapten, begon het te regenen. Gelukkig was het niet veel en niet lang. Op het strand hebben we een stukje gewandeld, even gelegen en naar de wolken gekeken en veel gekletst. Om 18.15 uur zijn we weer terug gegaan. Ik heb nog een dingetje gedaan voor studie en alvast mijn verhaaltje geschreven. Voor het eten heb ik nog even een aflevering gekeken, om een beetje te ontspannen.

We hadden besloten om vanavond niks te doen. Het weer is niet zo lekker, we zijn al een tijdje op het strand geweest en deze show is niet heel leuk. Dat komt wel goed uit, want daardoor kon ik Expeditie Robinson kijken. Ik heb een lekker bad klaargemaakt, met een kopje thee, en heb deze aflevering vanuit bad gekeken. Het was heerlijk ontspannen. Daarna heb ik even snel gedoucht. Met nog een kopje thee ben ik in bed gaan liggen en heb ik nog een paar afleveringen gekeken. Een heerlijk relaxt avondje, echt genieten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benalmádena

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 39067

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: