Een verandering - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Een verandering - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Een verandering

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

16 September 2021 | Spanje, Benalmádena

Vanmorgen begon anders dan normaal. Vanaf vandaag geven we in de ochtend zwemlessen in de spa. Dit is een binnenzwembad(je), met twee bubbelbaden, een sauna en een kleedkamer met douches. Vanmorgen gingen we daar voor het eerst naartoe. We mogen daar onze zwemlessen geven van 9.30 tot 11.00 uur. Het opent rond 10.00 uur en dan is het nog erg rustig. In het zwembad moet je een soort badmuts dragen, voor de hygiëne. Normaal betaal je daarvoor als gast, maar wij kunnen het nu gratis gebruiken. Het water is wat warmer dan het water buiten, dus dat is fijn voor ons tijdens het lesgeven maar ook voor de kinderen.

De eerste les ging erg goed met het meisje. Ze kon vandaag zelfstandig zwemmen, ging een beetje onder water en was meer gefocusd. We waren erg trots. In de middag zou zij haar laatste les doen, omdat ze in de avond weer naar huis gaan. Daarna hadden we de les met het meisje van drie jaar. Bij haar ging het ook beter, omdat het water minder koud was. Ze had veel plezier en heeft ook weer wat stapjes gemaakt. Erg leuk om te zien. Daarna zou er nog een jongetje van twee jaar komen voor een parent & toddler sessie, maar hij hoestte er veel, dus hij kwam niet. Toen hadden we nog wat tijd over. De man van de spa was super aardig en hij zei ook dat we na de les altijd even in het bubbelbad mogen. Dus dat hebben wij natuurlijk gedaan. Dat was lekker warm en even relaxen. Daarna hebben we een lekkere warme douche genomen en ons omgekleed. We voelden ons helemaal zen. Een goede start van de dag!

Vervolgens hebben we onze materialen weer opgeruimd en zijn we nog even naar onze kamer gegaan. Hier maakten we ons klaar om naar box office te gaan. Er kwam niemand, maar we konden wel wat papierwerk doen, zodat we dat niet meer hoefden te doen in de middag. Bij de pool party waren er een handje vol mensen. Je ziet aan andere collega's dat ze minder gemotiveerd zijn en dat ziet er niet goed uit voor de gasten. Ik vind de pool party juist het leukste van de dag. Het is echt belangrijk dat alle collega's gemotiveerd blijven, maar dat is lastig.

Toen we zaten te wachten om te lunchen, zag ik dat ik eindelijk mijn salaris heb ontvangen! Ik was super blij. Mijn declaratie heb ik nog niet ontvangen, maar dat zal nu wel snel komen. Na de lunch zijn we naar het zwembad buiten gegaan. Het was erg mooi weer en het zonnetje was lekker warm. We hebben eerst een uurtje in het water gehangen. Ik heb gespeeld met een aantal duikvoorwerpen die ik heb meegenomen van thuis. Dit was de eerste keer sinds ongeveer twee weken dat ik weer onder water ben geweest met mijn oren. Dat ging gelukkig wel goed. Toen ik een klein meisje was op vakantie heb ik hier zoveel mee gespeeld met mijn ouders en zusjes en het was leuk om dat vandaag weer eens te doen!

Om 15.00 uur hadden we de laatste les met het meisje. Het ging erg goed en het was een leuke les. Ze was ook heel erg blij met haar certificaat! Ze hadden nog een paar uur voor ze weer naar huis zouden gaan. Na de les hebben we weer onze materialen opgeruimd en zijn we naar de kamer gegaan. Hier moesten we weer een formulier invullen voor het NIE nummer. Daarna waren we vrij! We zijn nog even naar het strand geweest. Het water is best koud, maar toch heb ik twee keer een duik genomen en daarna weer lekker liggen zonnen en een woordzoeker gedaan.

We gingen op tijd weer terug om even te douchen en samen met Laura te eten. Zij is om 20.00 uur klaar met werken. Daarna hebben we de show gekeken en hebben we nog een drankje gehaald in de supermarkt die we lekker op het strand op een handdoekje hebben opgedronken. Het was een fijne, rustige avond. We hadden er eigenlijk wel willen blijven slapen. Rond 23.15 uur gingen we weer terug. Daarna heb ik nog een aflevering van Expeditie Robinson gekeken. Inmiddels is het al 00.30 uur geweest en moet ik ook snel gaan slapen.

Ondertussen weet Malin dat zij volgende week woensdag naar huis vliegt. Ik weet dat het placement team nog geen goedkeuring heeft gegeven voor mijn overplaatsing naar Ibiza, maar dat zal ergens komende dagen gebeuren. Pas dan kunnen ze de vlucht boeken voor mij. Waarschijnlijk vertrek ik dus wat later naar Ibiza dan ik gisteren dacht.

Helaas was er geen plek meer voor mij en Laura voor de excursie naar Caminito del Rey morgen. Ik wil sowieso zelfstandig gaan, met de trein. Laura twijfelde nog, maar laat morgenochtend weten of zij met mij meegaat. Ik hoop van wel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benalmádena

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 39090

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: