Toch naar een andere locatie! - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Toch naar een andere locatie! - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Toch naar een andere locatie!

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

15 September 2021 | Spanje, Benalmádena

Toen we vanmorgen opstonden, bleek dat het prima weer was. Dat betekende gelukkig dat we onze lessen in de ochtend door konden laten gaan. Na het ontbijt maakten we ons klaar voor de eerste les om 9.00 uur. Het water was zoals altijd erg koud. Het was op zich een prima les, maar het meisje wil maar niet onder water. Tussen de lessen door hadden we het erg koud. Om 10.00 uur hadden we de volgende les. Het meisje deed het eerst erg goed, maar op een gegeven moment ging ze huilen omdat ze het koud had. We hebben nog wat geprobeerd te doen, maar dat was erg lastig. Uiteindelijk zijn we met de les gestopt.

Vandaag moesten we naar Malága voor de notaris, om het NIE nummer te regelen. We moesten daarom al direct na de les alles opruimen en ons omkleden. Rond 12.00 uur bracht Marjolein ons, samen met een Poolse entertainer uit een ander hotel, naar Malága met haar auto. Ondertussen vertelde ze dat we voortaan in de ochtend van 9.30 tot 11.00 uur les kunnen geven in de spa, een binnenzwembad en dus warm. Dat is veel beter dan in het ijskoude zwembad buiten, maar wel minder leuk natuurlijk. Bij de notaris hebben we weer even moeten wachten. Na weer een klein foutje, konden we eindelijk tekenen en weer terug. Hopelijk is nu alles goed. Marjolein had ons afgezet bij het vliegveld, en daar moesten we zelf de trein terug nemen naar het hotel.

Rond 16.00 uur waren we eindelijk weer terug. Marjolein had gevraagd of ik haar even wilde bellen als ik tijd had. Toen ik haar belde, gaf ze aan dat ze een andere locatie hebben voor mij, namelijk Ibiza, en of ik daarheen wilde gaan. Hier is namelijk bijna geen werk meer. Daarom heb ik 'ja' op gezegd. Er is daar een andere swim coach. Zij is ook Nederlands. Het is daar wat drukker, dus zij kunnen daar wel een tweede swim coach gebruiken. Ik vertrek al erg snel, waarschijnlijk zondag of begin van volgende week. Ik weet nog erg weinig, over de werktijden, de woonruimte, de collega's, etc. Erg spannend, want je moet weer een nieuw hotel en nieuwe mensen leren kennen. Ik hoop maar dat het leuk wordt. Malin gaat natuurlijk maandag of dinsdag al weg, maar ik vind het erg vervelend om Laura hier achter te laten.

In de middag zijn we nog even naar het strand gegaan met Laura en Luca. Het water was erg koud en de zon scheen niet heel erg. Toch heb ik even een duik genomen en een beetje gezwommen. Dat was erg lekker! We besloten om vanavond met z'n vieren uit eten te gaan, maar helaas was het restaurant al volgeboekt. Toen moesten we toch in het restaurant in het hotel eten. Toen we weer terug waren in het hotel heb ik lekker gedoucht en gegeten. Daarna heb ik even met thuis gebeld over dat ik naar Ibiza ging. Ik had het er moelijker mee dan ik eerst dacht. Het is ineens zo snel, terwijl ik echt dacht dat ik hier zou blijven tot eind oktober. Ik vind het erg vervelend voor Laura en ik ga haar ook echt missen. Ook moet ik de locatie opnieuw leren kennen en in een nieuwe groep collega's komen. Wel is het leuk om een nieuwe omgeving te verkennen. We gaan er het beste van maken.

Na het telefoontje begon ik aan mijn verhaal, maar toen vroeg Malin of ik mee wilde naar de bar. Alleen zij en Luca gingen, dus toen besloot ik om ook mee te gaan. We hebben daar een lekkere cocktail gedronken met uitzicht over de zee en Fuengirola. Het werd al snel wat later. Rond 00.00 uur waren we weer terug in het hotel. Hier heb ik mijn verhaaltje voor vandaag afgeschreven en zijn we lekker gaan slapen. Morgen weer een drukke dag op de planning!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benalmádena

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 39621

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: