Regen - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Regen - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Regen

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

14 September 2021 | Spanje, Benalmádena

Toen we vanmorgen wakker werden, regende het best wel hard. Het balkon was helemaal nat en het was helemaal grijs. Het was zelfs aan de frisse kant. In de ochtend hadden we twee lessen gepland staan, maar aangezien het regende en er onweer voorspeld was, moesten we maar kijken of dat zou lukken. Na het ontbijt zijn we naar het zwembad gegaan, maar het regende zo hard. We zijn op het terras gaan zitten onder een afdakje, zelfs met mijn hoodie aan. Om 9.00 uur kwamen de mensen voor de eerste zwemles natuurlijk niet. Daarna zei Marjolein dat we naar de meeting van de activities team moesten gaan om 9.30 uur, omdat ze daar wel wat klusjes hadden voor ons voor vandaag. We moesten de mensen een berichtje sturen en zeggen dat we de lessen moeten verplaatsen naar een andere dag. Voor morgenochtend staat ook regen en onweer voorspeld en in de middag moeten we naar Málaga, dus dan kunnen we de lessen pas donderdag geven.

Tijdens de meeting werd ons verteld dat we in de kelder de materialen voor de activiteiten in het water moesten testen. Dit hield in dat we van alles moesten opblazen en oppompen en kijken of het heel was en eventueel waar de gaten zaten. Het ging om kano's, paddleboards, water roller en een paar soort bananen, als stootkussen voor in het zwembad. Ik ging aan de slag met de paddleboards en ik kwam er al snel achter dat het ventiel niet goed stond. Op deze manier loopt hij langzaam leeg. Ze wisten niet hoe ze dat moesten opblazen, dus dat heb ik uitgelegd. Ook deden zij de sup veel te zacht, dus heb ik uitgelegd dat ze een bepaald aantal bar moeten hebben in de sup. Ik hoop dat dat helpt, want ik denk dat dat het probleem is en dat ze niet lek waren.

Vandaag hadden we geen box office, maar wel een soort pool party. We deden dit op het terras met een paar gezinnen met kinderen. We deden hierbij niet onze dansjes, maar de liedjes en dansjes van het Spaanse animatieteam. We kenden niet alle dansjes, maar het was wel grappig.

Na de lunch ben ik weer verder gegaan in de kelder, met het checken van de laatste dingen. Toen kreeg ik een leuk berichtje van thuis! Ik kon het niet eerder schrijven in mijn verhaaltje, omdat zij natuurlijk dat lezen en het een verrassing moest zijn. Maar vandaag is mijn kaartje vanuit hier thuis aangekomen (na ongeveer 13 dagen). En daar zit nog een leuk verhaal achter. 30 augustus, toen ik speciaal voor dat kaartje naar Benalmádena ging, kocht ik een kaartje voor thuis. Ik wilde deze 1 september op de bus doen, maar in het hotel hadden ze geen postzegels en geen brievenbus. De dichtstbijzijnde winkel was best ver weg en de brievenbus ook, dat kon je beter met een auto doen, zei de medewerkster van de winkel in het hotel. De medewerkster bood aan een postzegel voor mij te kopen, die ik dan de volgende dag kon ophalen en betalen. Maar omdat de brievenbus ook ver weg was, zei ze dat ze de kaart dan ook wel op de brievenbus kon doen. Daarom gaf ik haar mijn geschreven kaartje. De dag erna kwam ik terug, en liet zij mij foto's zien van dat ze het kaartje met postzegel in de brievenbus had gedaan. Ik heb haar toen betaald voor de postzegel. Op die manier is het toch gelukt het kaartje op de bus te doen. Fijn dat er nog zulke lieve mensen bestaan! Dat maakte echt mijn dag.

Ook een goed bericht, is dat ze thuis mijn certificaat van de ING hebben ontvangen, die ik direct door heb gestuurd naar Marjolein. Hopelijk is nu alles goed en krijg ik morgen dan eindelijk mijn salaris.

Nadat we klaar waren in de kelder, zijn we terug gegaan naar onze kamer. We hadden gedacht een rustige dag te hebben, maar dat was toch anders gelopen. In de middag was het weer best goed en hadden we eigenlijk de zwemlessen prima kunnen geven. Nu moeten we de komende dagen kijken hoe we de lessen kunnen plannen en moeten we twee lessen per kind op een dag geven. Dat is niet ideaal voor het kind. In de kamer heb ik alvast mijn verhaaltje voor vandaag geschreven. Ook heb ik weer wat tijd aan studie besteed. Uiteindelijk hebben we ons klaargemaakt voor het avondeten. De show begon vanavond later, dus we hebben eerst nog met Laura bij het zwembad gezeten en gekletst. Daarna zijn we naar de show gegaan, die weer binnen werd gedaan vanwege het weer (als was het vanaf de middag eigenlijk prima weer). Na de show ben ik nog even met Malin naar het strand geweest. Voor haar zijn het de laatste paar dagen en ik wilde graag ook even het hotel uit. We wilden het niet te laat maken, dus rond 23.00 uur waren we weer terug. Ik ga nog even een spelletje spelen, en dan lekker slapen in mijn schone bedje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benalmádena

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 39141

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: