Een minder enthousiast verhaal - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Een minder enthousiast verhaal - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Een minder enthousiast verhaal

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

13 September 2021 | Spanje, Benalmádena

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen, een wat minder enthousiast verhaal vandaag. Dat is eigenlijk al iets wat langer speelt, maar natuurlijk proberen we positief te blijven en het naar ons zin te maken.

Deze week staat er slecht weer voorspelt, met regen en onweer. Het was vanmorgen erg bewolkt, maar gelukkig wel droog en geen onweer. Elke ochtend, al ruim een week, is het water ijskoud. Het is niet erg fijn om de lijnen erin te leggen en twee uur lang in het water te zijn en les te geven. Om 9.00 uur hadden we onze eerste les. Die ging erg goed en het meisje deed het vandaag al veel beter. Leuk om te zien. Daarna hadden we heel even niks, maar probeerde ik me warm te zwemmen wat niet echt lukte. Om 10.00 uur kwam een nieuw meisje. Zij hadden zaterdag avond met Laura gesproken en wilden maandagochtend met de zwemlessen beginnen, maar wij waren zondag vrij. Daarom was ik zaterdag tijdens het avondeten even bij hun langs gelopen om te zeggen dat ze maandag gewoon konden komen en we konden gaan beginnen. Nadat alles rond was, zijn we gestart. Het is een meisje van drie jaar, maar ze heeft al peuter zwemmen gedaan en dat is te merken. Het ging al best wel goed en de ouders waren ook enthousiast. Leuk voor deze week! Na anderhalf uur in het water hadden we het echt koud. We zijn uiteindelijk maar wat eerder terug naar de kamer gegaan om ons om te kleden en op te warmen.

In de kamer hebben we nog een paar dansjes geoefend. Daarna moest Malin naar het kantoor komen om met Marjolein wat te bespreken. Toen ze terug kwam zei ze dat ze een week eerder vertrekt dan was afgesproken. Er is geen werk meer, dus ze sturen haar eerder naar huis. Ze vertrekt volgende week maandag of dinsdag al. Het kwam niet echt als een verrassing, maar het is toch ineens heel snel. Deze week vertrekken ook drie andere collega's, één naar Lanzarote en twee naar Rhodes (waar een andere collega al eerder heen is gegaan). Het team wordt steeds kleiner en rustiger. Vooralsnog blijf ik hier gewoon zitten tot eind oktober.

De box office was niks. Er was niemand. Het zwembad was bijna leeg. Bij de pool party was ook helemaal niemand in het zwembad om mee te dansen. Wij hebben toch drie dansjes gedaan, maar het was zo sneu. Alle collega's zijn niet meer zo gemotiveerd en hadden eigenlijk gehoopt dat het hotel zou sluiten, zodat ze naar een andere locatie of naar huis konden gaan. Maar we blijven open en moeten ondanks dat er bijna niemand is, toch onze activiteiten blijven doen. Dat motiveert echt niet. Het is niet waarvoor je gekomen bent. Dat is erg jammer.

Na de lunch zijn we nog even naar de kamer gegaan. Ondertussen begon het te regenen. Om 14.00 uur besloten we toch naar het zwembad te gaan. Hier verveelden we ons erg. Er waren maar twee of drie kinderen in het water. Omdat het zo koud was, wilden we het water niet in om onnodig nat te worden. Op de kant hebben we 'ik zie ik zie wat jij niet ziet' gespeeld. Uiteindelijk begon het weer te regenen en gingen we onder onze parasol zitten. Marjolein kwam aangelopen en zei dat we hier echt niet hoeven te zitten als er gewoon niemand is en het dit weer is. We konden gewoon wat voor onszelf gaan doen. Ook de komende week, als het slecht weer is en er is niemand, kunnen we gewoon gaan. Mijn tijd kan ik wel nuttiger besteden, bijvoorbeeld aan studie. Ook Marjolein verveelt zich. Ze vertelde dat alle boekingen van TUI hotels goed lopen, behalve de familiehotels, waar wij dus zitten. Als ze sluiten, dan krijgen ze blijkbaar een boete van het hotel, omdat ze een contract hebben. Ze heeft er nog over gediscussieerd, maar we moeten dus open blijven. De sfeer wordt er gewoon minder door. Uiteindelijk gingen we om 15.00 uur alles opruimen en waren we klaar voor vandaag. Soms vraag ik me echt af wat ik hier nog doe...

In de kamer heb ik alvast mijn verhaaltje geschreven. Daarna heb ik nog even met thuis gebeld om wat dingen te regelen en om gewoon te kletsen. Omdat het toch regende, heb ik de middag nog flink wat aan studie kunnen doen, dus dat is mooi meegenomen. Na het avondeten ben ik met Laura even naar het zwembad geweest om daar te kletsen en zijn we vervolgens de show gaan kijken. Vanwege het weer was de show verplaatst naar een zaal binnen in het hotel. Dit was heel anders, maar wel leuk om mee te maken. Na de show heb ik nog even alleen bij het zwembad gelegen en een aflevering gekeken. Ik ben ook erg moe, dus ga vandaag op tijd slapen. Morgen weer een nieuwe dag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benalmádena

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 39081

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: