Goed nieuws! - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Goed nieuws! - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Goed nieuws!

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

09 September 2021 | Spanje, Benalmádena

Het had vannacht heel erg hard gewaaid. Toen ik vanmorgen bij het zwembad kwam, waren heel veel stoelen en zonnebedjes omgewaaid, was er veel troep en waren een paar parasollen zelfs stuk. Ze hadden wel wat op te ruimen vanmorgen.

In de ochtend had ik weer maar één les gepland staan. Ik hoopte maar dat ze vandaag wel zou komen. Eerst heb ik een uur baantjes gezwommen en toen zag ik haar gelukkig aankomen. De les ging iets beter vandaag. Ze heeft wel een paar keer gehuild, maar we hebben de les met een lach afgesloten. Je ziet wel progressie, dus dat is erg fijn. Hopelijk gaan de laatste twee lessen ook goed. Na deze les heb ik nog een half uurtje wat baantjes gezwommen. Uiteindelijk heb ik alles opgeruimd en me snel omgekleed.

Marjolein had gevraagd of ik na de lessen en voor box office de liquidation wilde doen. Toen ik bij haar kwam, had zij dat echter al gedaan. Ook moest ik weer ING bellen met wat vragen. Dit schoot echt niet op. Ze bleven maar naar elkaar wijzen. Ik werd er echt gek van. Uiteindelijk ging Marjolein er weer achteraan. Ook vertelde zij het goede nieuws dat het hotel open blijft. Ze zullen het minimum aan activiteiten gaan aanbieden, er zullen wat mensen naar andere locaties gaan en ik blijf hier en zal wat meer andere wateractiviteiten gaan doen en wat minder zwemlessen. Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen. Gelukkig blijft Laura hier en hebben we het gezellig samen. Ten slotte kreeg ik van Marjolein de beoordeling van mijn les terug. Ik had dit keer 42/42 punten en erg mooie complimenten. Daar ben ik wel erg blij mee!

Tijdens de box office was het erg rustig en bij de pool party waren er ook erg weinig mensen helaas. Na de lunch ben ik weer naar het zwembad gegaan, en toen was ik zelfs even de enige die in het zwembad lag. Nou, dat is wel erg bijzonder, het hoort helemaal vol te liggen. Ik heb dus weer lekker wat baantjes gezwommen. Toen het eindelijk tijd was om alles op te ruimen, ben ik weer naar mijn kamer gegaan.

Uiteindelijk werd duidelijk waarom het maar niet lukte om mijn salaris op mijn rekening te storen. Het had te maken met de Swift-code. Hopelijk moet het nu wel gaan lukken. Dat hoop ik morgen te zien.

Morgen is de eerste (voor mij online) les van mijn studie. Vandaag heb ik nog flink wat tijd gestoken in wat opdrachten. Toen ik daar klaar mee was, ben ik nog even lekker naar het strand geweest. Er hing een gele vlag en er waren veel en hoge golven. Ik ben er daarom maar niet helemaal in geweest en heb vooral even lekker op het strand gelegen.

Toen ik terug kwam in het hotel, was Malin ook weer terug. Ik vond het eigenlijk wel prima om lekker alleen te zijn. Het was me wel goed bevallen. Ik kon doen en laten wat ik wilde en ik heb deze week geen irritaties gehad. Malin is hier nog maar twee weken, dus dat is niet erg lang meer. Na het eten zijn we nog met Laura naar de bar geweest. Het werd al snel later. Rond 23.30 uur waren we weer terug. Hier heb ik nog even een aflevering van Expeditie Robinson gekeken en daarna ben ik lekker gaan slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benalmádena

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 39104

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: