Eens wat anders - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Eens wat anders - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Eens wat anders

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

08 September 2021 | Spanje, Benalmádena

Vanmorgen had ik slechts één les gepland staan. Na het ontbijt had ik alles weer klaargelegd voor die les en ben ik baantjes gaan zwemmen. Ik heb nog steeds last van mijn oren en ben al ruim een week niet onder water geweest, dus ik zwem alleen schoolslag baantjes. Om 10.00 uur ging ik klaar zitten voor de zwemles, maar het meisje kwam niet opdagen. Na een kwartier kwam de moeder om te vertellen dat het meisje zich minder lekker voelde en ze daarom niet kwam. Ze zou morgen wel komen. Echter zag ik haar een half uur later gewoon zwemmen in het zwembad. Dat is wel vreemd. Uiteindelijk heb ik de hele ochtend wat baantjes gezwommen en een beetje in het zwembad gehangen.

Nadat ik alles had opgeruimd en me had omgekleed, heb ik in de kamer nog wat dingetjes geregeld. Daarna ben ik naar de box office gegaan, maar daar had ik niets te doen. Bij de pool party waren er wel weer aardig wat mensen in het water die meededen, dus dat was wel leuk.

Na de lunch werden de mensen van activiteiten, een rep en ik opgehaald om naar de verzamelplaats van de TUI bussen vlakbij het vliegveld te gaan. Het voelde een beetje als een schoolreisje. Daar moesten we een garagebox opruimen. We moesten allemaal kartonnen dozen met papier erin in een busje zetten en dit vervolgens in een afvalcontainer gooien. Dat was een flinke klus en best wel zwaar. Gelukkig ging het met een grote groep vrij snel. Wel waren we allemaal erg vies, omdat het erg stoffig was in de garage.

Op de terugweg was ik erg moe. Ik had eigenlijk in de middag aan studie willen werken, maar toen ik terug kwam was ik zo moe, dat ik op bed even heb liggen rusten en in slaap ben gevallen. Ik had ook moeite om weer wakker te worden. Daarna had ik weer genoeg energie om aan studie te werken, dus dat heb ik gedaan. Ik ben weer een flink stuk opgeschoten. Uiteindelijk was het alweer tijd voor het avondeten. Na het avondeten ben ik even met Laura naar de bovenste verdieping van het andere deel van het hotel geweest en hebben we op de brandtrap gestaan, waar je een heel mooi uitzicht hebt over het hotel, de zee, Fuengirola en de bergen. Het was vandaag zelfs zo helder dat we Marokko goed konden zien liggen. Erg vet! Ten slotte zijn we nog even naar het strand geweest en hebben we lekker zitten kletsen en genoten van weer een avondje op het strand. Rond 22.30 uur waren we weer terug. In de kamer heb ik nog even twee afleveringen van een serie gekeken en tussendoor mijn verhaaltje geschreven. Ondanks dat ik minder moe ben doordat ik vanmiddag heb geslapen, hoop ik straks wel lekker te kunnen slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benalmádena

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 39121

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: