Een actieve dag! - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Een actieve dag! - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Een actieve dag!

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

07 September 2021 | Spanje, Benalmádena

Vanmorgen kon ik moeilijk mijn bed uitkomen. Ik was erg moe. Toch moest ik eruit om te gaan ontbijten en om me klaar te maken voor de zwemlessen. Het meisje van twee jaar was weer vroeg vandaag. We konden daardoor de les weer wat eerder beginnen. We hebben weer geoefend met onder water gaan en trappelen met de benen. Aan het eind van de les had ze er niet zo veel zin meer in. Ze had honger, want ze had nog niet ontbeten. Daarom sloten we de les af en kreeg ze haar certificaat. Daar was ze erg blij mee. Al snel daarna begon de tweede les. Het meisje wil haar zwembril niet op en wil niet onder water. Na wat andere oefeningen wilde ik dat toch proberen, met haar vader erbij. Helaas wilde ze het echt niet en moest ze huilen. Ze wilde ook niks anders meer doen, dus toen hebben we de les maar eerder gestopt. Hopelijk gaat het morgen beter. Na de lessen heb ik nog wat baantjes gezwommen en heb ik uiteindelijk alles opgeruimd.

Vervolgens heb ik meegedaan met immerse. Normaal sluiten halverwege wel mensen aan om mee te doen, maar nu bleef ik maar de enige die meedeed. Erg jammer dat er gewoon niemand meedoet. Daarna moest ik weer snel alles opruimen en me omkleden om naar de box office te gaan. Hier kwam niemand naartoe. Gelukkig was het wel wat drukker in het zwembad vandaag. Bij de pool party waren er veel mensen die meededen door te dansen in het water.

Na de lunch had ik geen lessen. Gelukkig waren er veel kinderen (en twee vaders) die met mij en de ringen wilden spelen. De anderhalf uur gingen daardoor snel voorbij. Het was erg leuk om weer eens met zo veel kinderen te spelen in de middag. Uiteindelijk was het weer tijd om alles op te ruimen en me om te kleden.

In de middag had ik een telefonisch afspraak met een vriendin/ex collega. Ze wilden even bijkletsen en had een vraag aan mij. Daarna had ik ook nog een vraag aan hoor, gerelateerd aan mijn studie. Hier ben ik weer een stukje verder mee gekomen. Het was erg leuk om haar weer eens te spreken!

Zoals bijna elke dag ben ik daarna weer even naar het strand gegaan voor een verfrissende duik en om te zonnen en een puzzeltje te maken. Ook heb ik even een beetje geslapen. Erg lekker om dan even op het strand te zijn. Ik ben weer op tijd terug gegaan om te douchen en te eten. Na het eten heb ik bij het zwembad gezeten en even met thuis gebeld en een serie gekeken. Ik was toch best moe, dus ga vandaag niet al te laat slapen. Morgen wordt weer een wat drukkere dag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benalmádena

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 39648

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: