Vliegtuigen spotten - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Vliegtuigen spotten - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Vliegtuigen spotten

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

05 September 2021 | Spanje, Málaga

Vannacht om 2.30 uur kwam Malin eindelijk terug. Daar werd ik natuurlijk wakker van, maar gelukkig kon ik snel weer slapen.

Vandaag wilde ik naar Córdoba gaan. Dat schijnt ook een mooi stadje te zijn, verder de bergen in. Echter bleek dat je moest reserveren voor de trein, dat het toch wel duurder was dan ik dacht (€33,- enkele reis) en dat het wel ver was, dus dat je er niet zo lang zou zijn. Dat vond ik de moeite niet waard. Toen had ik opeens geen plannen meer voor vandaag.

Tijdens het ontbijt kwam het meisje wat zwemles van ons had gehad nog even naar ons toe om gedag te zeggen. Ze vond het zo leuk met ons, maar nu moest ze helaas naar huis. Na het ontbijt bedacht ik me dat het leuk zo zijn om vliegtuigen te kijken bij het vliegveld in Málaga. Malin wilde vandaag naar Málaga met de trein en ik ging met haar mee, maar stapte een paar haltes eerder uit. Tijdens het lopen merkte ik goed dat ik gisteren een berg had beklommen. In had spierpijn in mijn bovenbenen. Hier ben ik naar het strandje gelopen. Dit was toch nog een stukje van het vliegveld vandaan, dus de vliegtuigen waren al best wel hoog. Maar het was nog steeds gaaf om te zien. Het strandje lag bij een soort stukje natuur, dus er waren geen boulevards of hoge gebouwen. Dat was wel erg fijn. Er waren veel honden en voor de rest was het redelijk rustig. Ik heb me ingesmeerd, maar het nadeel van alleen naar het strand gaan, is dat je je rug niet goed in kan smeren. Ik had geprobeerd toch een deel van mijn rug in te smeren. Ik heb lekker liggen zonnen, een beetje geslapen en twee keer een duik genomen.

Nadat ik even wat had gegeten, ben ik weer terug gelopen richting het station en het vliegveld. Ik zag een bruggetje over het spoor, waar je goed uitzicht had over de landingsbaan. Hier ben ik gaan zitten. Het was in de volle zon, dus ik heb mijn strandlaken om me heen geslagen, zodat ik niet vol in de zon zat. Hier heb ik naar de opstijgende vliegtuigen gekeken. De landende vliegtuigen kwamen vanuit de bergen op de andere landingsbaan, die ik niet kon zien. Tussendoor heb ik wat woordzoekers gedaan. Het was een rustig middagje zo.

Rond 15.30 uur besloot ik weer terug te gaan. Toen ik op het station aankwam, kwam de trein ook aanrijden. Wat een timing! Eenmaal terug in het hotel, zei Malin dat mijn rug enorm verbrand was. Je ziet aan de onderkant van mijn rug dat ik me daar geprobeerd heb in te smeren, maar het midden van mijn rug is verbrand. Gelukkig kan ik aftersun gebruiken en zal het morgen denk ik wel weer beter zijn. Ik heb even lekker een douche genomen en ben daarna mijn verhaaltje gaan schrijven. Ook heb ik nog wat voor studie gedaan. Na het avondeten heb ik op de kamer nog patience gespeeld en heb ik Expeditie Robinson gekeken. Kortom, een rustig dagje.

Morgenochtend vertrekt Malin om 7.00 uur al naar Sevilla. Ze komt donderdag ergens in de loop van de dag of in de avond weer terug. Een paar dagen even alleen en alleen werken, daar kijk ik eigenlijk wel naar uit.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Málaga

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 39142

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: