Weer een stille dag - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Weer een stille dag - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Weer een stille dag

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

02 September 2021 | Spanje, Benalmádena

Vandaag gingen Malin en Laura samen naar Ronda, de excursie die ik vorige week heb gedaan. Vandaag werkte ik dus alleen. In de ochtend hadden we één sessie gepland, het meisje wat gisteren niet op kwam dagen. Vandaag kwam Marjolein weer naar de les kijken om die te beoordelen. Voor die les begon, kwamen twee ouders met hun dochtertje van twee naar mij. Zij wilden zwemlessen boeken voor haar. Ik kon direct de eerste zwemles geven, maar het bleek dat ze eigenlijk nog veel te jong was om echt te begrijpen wat ze moest doen. Toch hebben we nog vier lessen, en waarschijnlijk zal ze aan het eind van de week toch vooruitgang hebben geboekt. Iets voor 10.00 uur kwam Marjolein om naar de les te kijken, maar helaas kwam het meisje weer niet opdagen. Erg vervelend. In die tijd heb ik met Marjolein zitten kletsen. Ze vertelde dag het hotel 9 september besluit of ze open blijven of gaan sluiten. Omdat het zo rustig is en er eigenlijk geen werk is, zullen we minder activiteiten gaan aanbieden en zullen nog een aantal collega's naar andere locaties gestuurd gaan worden. Ik heb ook aangegeven dat ik niks te doen heb. Mogelijk kunnen wij gaan helpen bij andere wateractiviteiten, zoals Twin Tracker en paddleboarding.

Uiteindelijk heb ik alle spullen opgeruimd en heb ik met Marjolein de financiën gecontroleerd van de afgelopen week. Alles was in orde. Nadat ik nog even in mijn kamer had gezeten, ben ik weer naar de box office gegaan. Hier kwam niemand naartoe. Bij de pool party waren er niet veel collega's, maar ook niet zo veel kinderen. Het was dus erg rustig vandaag.

Na de lunch heb ik nog even op de kamer gezeten en uiteindelijk ben ik naar het zwembad gegaan met een paar spullen. Ik heb wat baantjes gezwommen met mijn hoofd boven water. Het laatste half uur kwam een meisje nog met mij spelen. Dat was weer even leuk!

Na het werk ben ik weer even naar het strand gegaan om een duik te nemen, te zonnen en een puzzeltje te doen. Ik ging op tijd weer terug om te douchen, omdat ik om 19.00 uur had afgesproken om met twee vriendinnen te videobellen. We hadden elkaar alweer veel te lang niet gesproken, dus ik keek er erg naar uit. Het was erg gezellig en fijn om elkaar weer even te zien en te spreken. Daarna heb ik even snel gegeten en heb ik met Malin en Laura de show gekeken. We hadden afgesproken om vandaag een drankje te doen op het strand. Laura had haar fles champagne mee die ze had gewonnen als 'star of the month'. Die heeft zij met ons gedeeld. Ook hadden we twee drankjes gehaald in de supermarkt. We zijn lekker op het strand gaan zitten op een handdoekje met een muziekje erbij en hebben lekker zitten kletsen. Erg fijn en leuke nieuwe vrienden! Om 00.00 uur gingen we weer terug naar het hotel. Het was inmiddels wat afgekoeld, dus het was voor het eerst dat ik een vestje had aangedaan onderweg naar het hotel. Hier heb ik nog even het verhaaltje voor vandaag afgemaakt, maar ben ik ook snel naar bed gegaan. Morgen vroeg op voor de eerste les om 9.00 uur!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benalmádena

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 39145

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: