Een stille dag - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Een stille dag - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Een stille dag

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

01 September 2021 | Spanje, Benalmádena

In de ochtend hadden we één zwemles gepland staan en voor de rest van de dag hadden we niks. Toen we in de ochtend bij het zwembad aan kwamen, lagen er veel minder handdoeken op de bedjes dan normaal gesproken. Het was erg stil. Vandaag vertrokken veel mensen, dus dat hadden we ook wel verwacht. Eerst hebben we een uur een beetje gezwommen. Ik heb erg last van mijn oren, dus ik ga voorlopig even niet meer onder water en hoop dat het vanzelf beter wordt. Om 10.00 uur zou het meisje komen, maar ze kwam niet opdagen. Een kwartier later kwam de oma langs om te zeggen dat ze last had van haar neus en niet kwam. De rest van de tijd hebben we een beetje gehangen en gezwommen. We verveelden ons wel.

We ruimden al snel alle materialen op en hebben ons omgekleed. In de kamer heb ik even snel een mailtje gestuurd naar mijn docenten, want ik had een reactie gekregen op mijn mail.

Daarna was het tijd voor box office, maar het was echt heel rustig in het zwembad. Bij de pool party waren er gelukkig wel wat mensen die meededen.

Na de lunch was Malin vrij, dus werkte ik alleen. Het was lunchtijd voor de Spanjaarden, dus het was echt enorm rustig. Er waren tussen de 20 en 25 mensen in het water en geen kinderen om mee te spelen. We hoorden dat twee collega's naar een andere Holiday Village gaan (Rhodos en Majorca) omdat hier geen werk meer is en ze daar wel wat mensen kunnen gebruiken. Er gaan geruchten rond dat 19 september ons hotel gaat sluiten omdat er te weinig mensen zijn en ze het hotel niet open kunnen houden en dat we mogelijk worden overgeplaatst naar een andere Holiday Village. Ik ben benieuwd wat er gaat komen. Anderhalf uur heb ik in het water en op de kant gehangen. Eindelijk was het tijd om alles op te ruimen.

Malin zat op haar laptop aan een tafel in een restaurant. Ik ben bij haar gaan zitten en heb een uurtje aan studie gewerkt. Ik had feedback ontvangen, dus daar kon ik weer mee aan de slag. Om 17.00 uur zijn we weer naar de kamer gegaan. Malin ging nog door met kamers zoeken en ik ben nog even naar het strand gegaan. Laura liep juist net terug van het strand naar het hotel, dus we hebben nog even staan kletsen. Het was vandaag weer iets minder lekker weer, minder zon en minder warm. Toch was het lekker om even een frisse duik te nemen en op het strand te liggen. Malin had om 19.30 uur een meeting van twee uur en vanaf vandaag kunnen we eten tussen 19.30 en 20.30 uur. Vanavond at ik dus alleen. Na het eten ben ik nog met Laura en Mario naar het strand geweest en hebben we zitten kletsen. Eenmaal terug in het hotel hebben we nog een stukje van de lokale act gezien, maar het was niet zo interessant, dus zijn we maar naar onze kamer gegaan. Ik heb nog even een aflevering gekeken voor ik naar bed ging.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benalmádena

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 39629

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: