Een drukke dag - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Een drukke dag - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Een drukke dag

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

31 Augustus 2021 | Spanje, Benalmádena

Vanmorgen konden we iets langer slapen en iets later naar het ontbijt. We hadden om 9.00 uur de maandelijkse team meeting. Tijdens deze team meeting hebben we nog twee dansjes gedaan, omdat de nieuwe collega's de dansjes nog moeten leren. Ook werden de scores gedeeld. Swim Academy scoorde een 5,5, maar dat beeld klopt niet. Een familie die niet naar Spanje kon komen vanwege een positieve test heeft toch de vragenlijst ingevuld en alles een 1 gegeven. Het andere cijfer was een 9, dus op dit moment hebben we een 9 gescoord! Daar zijn we erg blij mee. Maar nog lang niet alle deelnemers hebben de vragenlijst ingevuld, dus dit zal nog wel veranderen. Ook wordt elke maand een 'star of the month' gekozen, 1 voor entertainment team, 1 voor activities en 1 voor Swim Academy en de reps. Vandaag is Laura 'star of the month' geworden.

Na de team meeting konden we de zwemlessen gaan voorbereiden. Van 10.00 uur tot 11.00 uur hadden we vier zwemlessen gepland staan. We hebben allebei dus twee zwemlessen gegeven. Beide zwemlessen gingen goed. Het meisje wat gisteren haar eerste zwemles had, maar echt nog niet kon zwemmen, heeft vandaag grote stappen gemaakt. Ze kan nu zelfstandig naar de overkant en daarbij trappelen met haar benen. Aan het eind van de week kan ze vast nog veel meer!

Na de zwemlessen hebben we alles weer opgeruimd en hebben we meegedaan met immerse, de work out in het water. Marjolein kwam naar ons toe en ze vertelde dat morgen 160 gasten vertrekken en dat er slechts 7 gasten aankomen. Ze hadden verwacht dat september de drukste maand zou worden, maar voor de hele maand september hebben we maar 64 gasten. Veel te weinig! Ze heeft vandaag en deze week meerdere meetings om te kijken hoe en wat, ook met alle medewerkers. Oktober schijnt wel al wat drukker te zijn, maar voor september blijven alle boekingen weg. Ik zie het nog wel gebeuren dat we toch eerder sluiten dan wordt gezegd. Ook vertelde Marjolein wat er mis was gegaan met mijn salaris. Voordat ik naar Spanje ging, heb ik een bankafschrift gestuurd, zodat TUI mijn rekeningnummer had. Op dit bankafschrift heb ik alle niet belangrijke gegevens zwart doorstreept. Blijkbaar heeft de persoon die mijn gegevens moest verwerken ondanks de zwarte streep door dat bankrekeningnummer dat nummer genoteerd en verwerkt en is mijn salaris nu overgemaakt naar Van Haren. Het bankafschrift was namelijk van mijn schoenen voor hier die ik bij van Haren heb gekocht. Best wel een domme fout, aangezien mijn rekeningnummer groot linksboven stond en het andere rekeningnummer zwart doorstreept was. Ook mijn declaratie van de VOG en de reis naar Malaga voor de notaris is naar dat rekeningnummer overgemaakt. Als het goed is ontvang ik nu eindelijk binnen een paar dagen mijn geld. Ten slotte vertelde Marjolein dat zij deze winter in Curaçao gaat werken en ze al begin oktober daarheen moet. Gaaf! Ook vertelde ze dat reps en Swim Academy normaal buiten het resort verblijven, dus een appartement hebben, maar door corona moesten we dit jaar in het hotel verblijven. Een appartement buiten het hotel zou veel beter en rustiger zijn geweest.

Uiteindelijk moesten we nog snel omkleden en ons klaar maken voor box office. Tussendoor waren we in de kamer, en eindelijk was weer schoongemaakt! Helaas was het balkon alleen maar geveegd en niet met water schoongemaakt, dus is het nog steeds vies... Er kwam natuurlijk niemand naar box office. Bijna iedereen vertrekt morgen en het is erg rustig bij het zwembad. Ook de pool party was niet zo druk helaas.

Na de lunch hadden we de laatste les met het meisje wat in de ochtend ook al les had gehad. Ze vertrekt morgen, dus ze had vandaag twee zwemlessen. Ze was niet meer zo gefocust, dus de les ging iets minder en ze heeft meer gespeeld. Ze was wel erg blij met het certificaat. Daarna hebben we een half uur gewacht tot de volgende twee kinderen kwamen. Echter zijn die helaas niet op komen dagen. Het was ook hun laatste dag en ze hadden in de ochtend al gezegd dat ze naar het strand wilden gaan, maar terug zouden komen voor de zwemles. Dat hebben ze dus toch niet gedaan. Uiteindelijk hebben we alles dus weer opgeruimd.

In onze kamer hebben we het maandelijkse overzicht van alle opbrengsten, aantal kinderen, etc. ingevuld. Dit moet elke maand worden ingevuld, voor een compleet overzicht. Daarna heb ik alvast mijn verhaaltje voor vandaag geschreven en nog wat andere dingetjes gedaan. In de afgelopen maand heb ik veel foto's gemaakt. Omdat ik hier geen foto's kan delen, heb ik een aantal foto's geselecteerd en op Facebook gezet, zodat mensen een beeld krijgen van de omgeving en wat ik heb gezien. Daarna was het alweer tijd voor het avondeten. Na het avondeten heb ik nog even met thuis gebeld. Daarna hebben we met een paar mensen naar de show gekeken. Na de show zijn we, zoals regelmatig, nog even naar het strand geweest om te genieten van de rust. Maar uiteindelijk is het belangrijk om voldoende slaap te hebben, dus zijn we weer terug gegaan om lekker te gaan slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benalmádena

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 39125

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: