Afwisselende dag - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Afwisselende dag - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Afwisselende dag

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

30 Augustus 2021 | Spanje, Benalmádena

Vanmorgen was ik nog steeds erg moe en had ik moeite om mijn bed uit te komen, maar al snel was ik weer aangekleed en had ik al mijn spullen ingepakt. Na het ontbijt hebben we alles klaargemaakt voor de les om 9.00 uur. Sinds een paar dagen is het water weer erg koud, maar als je er eenmaal in bent en wat zwemt, dan is het wel lekker. Alle kinderen vinden het water erg koud als ze erin gaan. De eerste les vandaag ging goed en was weer erg leuk. Je ziet echt dat ze beter is geworden. Bij de eerste les durfde ze nog niet met een noodle door het diepe naar de overkant en hield ze mijn hand vast. Nu doet ze het helemaal zelfstandig en met wat moeilijkere oefeningen! De tweede les was een gedeelde les. Het gezin gaat woensdag weg, maar ze wilden nog zwemlessen doen. De broertjes van 4 en 8 delen de vijf zwemlessen. Vandaag deden ze er allebei één. Ik had het broertje van 8. Hij was al een goede zwemmer in alle zwemslagen. Ik heb hem hier en daar wat tips gegeven en heb hem veel uitgedaagd. Op het einde heb ik hem zelfs de vlinderslag geleerd. Dat zal niet vaak gebeuren haha. De derde les was met een meisje dat vandaag haar laatste les had. Deze les hebben we extra leuk afgesloten met een parcours. Aan het einde kreeg ze haar certificaat, waar ze erg blij mee was. Haar moeder was ook erg blij en zij dat ze een goede review zou achterlaten. We zijn benieuwd!

Na de lessen hebben we alles opgeruimd. Daarna hebben we meegedaan met 'immerse', oefeningen in het water op muziek. We doen dit regelmatig na onze lessen, als we tijd hebben en als het entertainment team dit aanbiedt. Ik vergeet het alleen altijd te vertellen. Daarna moeten we wel altijd snel alles opruimen en ons omkleden en klaarmaken voor box office. Vandaag kwam er zowaar iemand naar box office! Ze heeft de groepslessen geboekt, dus we hebben komende week weer vijf lessen. Daar zijn we blij mee, want we hadden deze week alleen op maandag en dinsdag lessen gepland en er komen niet veel nieuwe mensen aan deze week. Het was vandaag heel rustig in het zwembad. Volgens mij zijn er op dit moment niet zo veel mensen in het hotel. Tijdens de pool party waren er dan ook niet super veel mensen die mee dansten.

In de middag hadden we de eerste les van het meisje van 5 jaar die deze week haar zwemlessen gaat doen. Haar moeder had gezegd dat ze nog niet kon zwemmen, maar het bleek dat het meisje echt nog niks kon. Ze kon zelfs nog niet met haar benen horizontaal in het water liggen en trappelen. We hebben van alles geprobeerd, maar ze zocht veel contact met haar moeder en ze was moe, dus het was niet een hele goede les. Hopelijk gaat het aan het eind van de week beter, zoals we bij alle kinderen wel zien. Ze gaat in ieder geval de lessen in de ochtend doen in plaats van in de middag.

Na de les hebben we nog een uur in het water gehangen. Het was rustig en er waren geen kinderen om mee te spelen. Toch moeten we dan in en rond het zwembad zijn. Op die momenten vervelen we ons wel een beetje. Maar uiteindelijk was het tijd om ons om te kleden en waren we vrij.

Na het werk hebben we eerst bij de receptie aangegeven dat onze kamer echt schoongemaakt moet worden, omdat het balkon erg vies is. Blijkbaar maken ze elke dinsdag schoon, maar dat is lang niet altijd te zien, en het balkon is niet meer gedaan sinds wij in de kamer zitten. Ook hebben een aantal mensen vandaag de opslagkamer opgeruimd. Al het oude materiaal wordt gedoneerd aan goede doelen, omdat er oude logo's op staan. Als we iets wilden hebben, konden we dat pakken. Ik heb twee rugzakjes van Swim Academy en een zonnebril meegenomen. Leuk aandenken!

In de middag, rond 16.00 uur, ben ik alleen naar Benalmádena geweest met de bus. In een winkeltje ben ik geslaagd voor wat ik zocht. Daarna heb ik daar lekker op het strand gelegen naast een reddingspost en heb ik een duik genomen. Ten slotte heb ik een wandeling gemaakt over het strand en ben ik weer terug gegaan met de bus. Rond 19.30 uur was ik weer terug in het hotel en Malin had blijkbaar al gegeten en was aan het bellen. Ik heb toen alleen gegeten, maar gelukkig was Laura net klaar met werken en kwam zij ook eten. Na het eten heb ik even snel gedoucht en daarna ben ik nog met Malin naar het strand geweest. Hier hebben we een spelletje gespeeld en wat gekletst. Ik was toch best moe en dat voelt mijn lichaam ook wel. We gingen dus niet al te laat weer terug naar het hotel en zijn lekker ons bed in gegaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benalmádena

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 39121

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: