4 weken alweer! - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu 4 weken alweer! - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

4 weken alweer!

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

20 Augustus 2021 | Spanje, Benalmádena

Vandaag ben ik alweer vier weken in Spanje! Het voelt al als veel langer, maar ik ben nog niet eens op de helft.

Vanmorgen moest Malin vroeg opstaan. Zij ging vandaag naar Gibraltar toe, en ik werkte vandaag alleen. Na het ontbijt heb ik alle materialen klaargelegd. Daarna heb ik een paar baantjes gezwommen en alles voorbereid voor de zwemlessen. Om 10.00 uur had ik eerst het meisje. Ze doet het steeds beter en heeft veel plezier. Om 10.30 uur had ik voor het eerst het jongetje van 3 jaar. Hij vindt het soms nog erg lastig om te luisteren of is erg moe, maar uiteindelijk was het een goede en leuke les en zie je dat het steeds wat beter gaat. Na de zwemlessen kregen beide kinderen hun certificaat en hebben we een foto samen gemaakt. Super leuk!

Na de zwemlessen heb ik alle materialen opgeruimd en heb ik me omgekleed. Ik ben even kort naar de kamer gegaan om daar alles op te hangen, zodat het kan drogen.

Om 12.00 uur had ik de box office, en onderweg naar het zwembad kwam ik de ouders van het jongetje en meisje van de zwemlessen in de ochtend tegen. Zij wilden nog een extra zwemles boeken, dus morgen in de middag hebben we nog één keer een zwemles met hen. Leuk dat mensen zo blij en enthousiast zijn dat ze nog een zesde les bij ons boeken! Helaas kwam er weer niemand naar box office. Wel sprak ik nog het jongetje wat deze week ook vijf zwemlessen heeft gedaan en al klaar was. Zijn moeder had nog meer zwemlessen willen doen, maar ze vond €21,- voor 1 les te duur en kon niet nog eens vijf lessen doen. Toen ik vanmorgen de extra zwemlessen verkocht, bleek dat dit slechts €9,- kost per zwemles. Ik vroeg aan het jongetje of hij nog een zwemles wilde doen en dat ging hij even overleggen met zijn moeder. Zijn moeder kwam toen naar mij toe en heeft direct voor in de middag om 15.00 uur nog een zwemles geboekt. Weer iemand die echt blij en enthousiast is!

Tijdens de pool party waren er erg veel mensen in het water en zij deden allemaal mee met de pool party dances. Super leuk!

Na de lunch heb ik alles klaargelegd voor de vierde zwemles met een meisje. Echter heb ik het hele half uur op haar zitten wachten, maar is ze niet op komen dagen. Vreemd, want tijdens box office heb ik nog met haar staan kletsen en gezegd: tot 14.00 uur! Morgen zou ze de laatste les hebben. Hopelijk is ze er dan wel.

Tussen de lessen in de middag door heb ik nog met een aantal kinderen gespeeld. Daarna was het tijd voor de zesde zwemles van het jongetje. Hij heeft deze week zoveel geleerd. Zijn borstcrawl, rugcrawl en schoolslag is nu veel beter en sterker. Super leuk om te zien! De ouders waren ook weer erg enthousiast en zien ook zijn vooruitgang. Ze willen misschien voor zaterdag of maandag nog een zwemles boeken!

Aan het eind van de zwemles kwam er nog een man naar mij toe en hij wilde meer informatie over de zwemlessen. Hij heeft een jongetje van 2,5 jaar en hij wilde graag zwemlessen voor hem boeken. Dus dat hebben we gedaan. Voor volgende week hebben we dan in ieder geval al elke dag een zwemles in de middag. Ook weten we dat we volgende week een aantal pre books hebben. Die mensen hebben in Engeland al de zwemlessen geboekt en kunnen bij ons de zwemlessen plannen. Het ziet ernaar uit dat volgende week wel een drukkere week zal worden. Leuk!

Na de zwemlessen heb ik alles opgeruimd en heb ik op onze kamer nog wat papierwerk gedaan. Daarna wilde ik nog even genieten van het weer. Het is nu minder mistig, maar dat betekent dat de zon feller is en dat het weer erg warm is en voelt. Ik ben even naar het strand gegaan om te zonnen en een verkoelende duik te nemen. Ik heb vandaag zelfs even kunnen snorkelen! Het was niet super helder, maar ik kon wel wat zien onder water.

Inmiddels was Malin ook weer terug en hebben we bij gekletst over onze dag. Ik heb me snel even afgespoeld en toen zijn we gaan eten. Na het eten hebben we een rustig avondje gedaan, namelijk lekker een filmpje kijken. We doen best veel op onze dagen en hebben weinig rust. Ook omdat we van alles willen doen op vrije momenten, omdat we willen genieten van het feit dat we in Spanje zijn. Maar af en toe rust nemen is ook goed en belangrijk, dus af en toe doen we dat.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benalmádena

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 39094

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: