Volgeboekt! - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Volgeboekt! - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Volgeboekt!

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

21 Augustus 2021 | Spanje, Benalmádena

Vanmorgen kon ik een beetje uitslapen! Ik had vandaag mijn halve vrije dag en had de ochtend vrij. In de middag hadden we namelijk een aantal lessen gepland. Toen ik vanmorgen het balkon opliep, was alles doorweekt! Blijkbaar had het vlak voor 9.00 uur keihard geregend, en heb ik dat niet gehoord toen ik in bed lag. Al mijn spullen waren nat...

Na het ontbijt heb ik de ochtend aan de studie gewerkt. Ik heb weer wat goede stappen kunnen zetten, althans, dat denk ik. Binnenkort neem ik contact op met mijn docenten over het online volgen van de lessen en dan hoop ik ook wat feedback te krijgen op mijn onderzoeksvoorstel.

Om 11.00 uur kwam Malin terug. Samen hebben we nog een paar dansjes geoefend in de kamer. Het gaat steeds beter en het is eigenlijk ook wel een leuke work out. Malin ging naar het zwembad voor de box office en ik heb nog even verder gewerkt aan studie.

Normaal zijn er niet veel collega's bij de pool party, dus ik besloot naar de pool party te gaan en dus wat eerder te beginnen met werken. Er waren vandaag veel kinderen die naast ons meededen met de pool party dances. Super leuk!

Na de lunch hadden we maar liefst drie zwemlessen! Het meisje wat gisteren niet was komen opdagen, was er vandaag gelukkig wel. Malin en ik hebben de les samen gegeven en na afloop heb ik haar het certificaat gegeven. Alle lessen waren snel op elkaar, dus we moesten de kinderen snel uitschrijven en inschrijven. De tweede les was met het meisje van 6 en het jongetje van 3. Het meisje van 6 zei tegen mij voor de les begon, dat ik de leukste zweminstructeur was die ze ooit heeft gehad. Wat een compliment! Tijdens de les zei ze ook nog dat ze gisteren moest huilen, omdat ze dacht dat het de laatste dag en zwemles was omdat ze haar certificaat al had gekregen. Maar gelukkig hadden we vandaag nog een les. Ze zei dat ze me erg gaat missen en dat ze gaat huilen als ze naar huis moet. Ahw... Het was in ieder geval een hele leuke laatste les! Ten slotte hadden we het jongetje wat al een extra zwemles had geboekt, maar vandaag zijn zevende zwemles kwam doen. Hij doet het super goed en is super enthousiast. Inmiddels kan hij alle zwemslagen goed uitvoeren. Maandag of dinsdag komt hij waarschijnlijk nog een zwemles doen.

Na alle lessen hebben we alle materialen weer opgeruimd en ons omgekleed. Op onze kamer heb ik eerst nog even met thuis gebeld en daarna nog even aan de studie gewerkt. Daarna hebben we ons klaargemaakt voor het avondeten.

Na het avondeten hebben we nog even een spelletje gedaan op de kamer. Daarna hebben we de show gekeken. Na de show hebben we nog even een half uurtje op het strand gezeten en genoten van het geluid van de golven, het warme weer en het zand. Heerlijk om op vijf minuutjes van het strand te zitten en dat je in de avond gewoon even heen en weer kunt!

Morgen zijn we vrij en gaan we een dagje naar Marbella. Daar hebben we erg veel zin in!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benalmádena

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 39624

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: