Weer meer zwemlessen! - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Weer meer zwemlessen! - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Weer meer zwemlessen!

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

16 Augustus 2021 | Spanje, Benalmádena

Vanmorgen stonden we bijtijds op om te gaan ontbijten. Na het ontbijt hebben we alle spullen voor de zwemlessen klaargelegd, maar we hadden alleen om 15.00 uur een zwemles gepland met één jongetje. In de ochtend wisten we niet zo goed wat we moesten doen. Uiteindelijk hebben we zelf wat spelletjes en wedstrijdjes gedaan met het speelgoed wat we hebben en hebben we geprobeerd onszelf te vermaken. Daarna hebben we nog met twee meisjes gespeeld. We vinden het echt erg vervelend om zo weinig te doen te hebben en ons te vervelen, daarvoor ben je niet hier gekomen. We hopen echt dat het snel veranderd.

Om 11.00 uur hebben we weer al onze spullen opgeruimd en ons omgekleed. In onze kamer hebben we een aantal pool party dances geoefend, zodat we beter kunnen dansen tijdens de pool party. Om 12.00 uur hadden we de box office, en dit keer kwam er een moeder naar ons toe. Zij wilde zwemlessen boeken voor haar dochter van 6 en haar zoontje van 3 (sinds gisteren). Heel erg leuk! In de middag wilden ze al de eerste les, de andere vier lessen zijn de komende week in de ochtend. Dan hebben we mooi ook een opvulling voor in de ochtend. Daar zijn we erg blij mee!

De pool party was weer erg leuk. Er waren veel mensen die mee dansten en zoals elke dag worden we ook gefilmd. Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar die filmpjes haha.

Na de lunch hebben we alle materialen voor de zwemles van vanmiddag klaargelegd. Voordat de les begon, kwam er een andere moeder naar ons toe, die ook meer informatie wilde over de zwemlessen. Ook zij wilde vijf zwemlessen bij ons boeken voor haar dochter. Dus we hebben deze week best wat lessen. We kijken er erg naar uit!

Om 15.00 uur begon de les. We hadden het jongetje wat zijn derde les zou doen, het meisje van 6 en het jongetje van 3. We begonnen de les gezamenlijk, maar Malin nam het jongetje van 3 onder haar hoede. Hij had nog nooit zwemles gehad, dus dit was zijn eerste keer. Zijn vader was mee in het water. Ik had het jongetje en het meisje onder mijn hoede. Het was erg leuk om een keer les te geven aan twee kinderen tegelijk, die niet bij elkaar horen. Dit leek meer op een echte zwemles. De kinderen vonden de les super leuk en de ouders van het jongetje en het meisje zeiden zelfs dat ze "impressed" waren van ons en de zwemlessen. Wat een mooi compliment! Deze week zullen we nog veel leuke lessen gaan hebben!

Na de les kwam Marjolein nog even langs. Malin vroeg hoe het met het meisje was die zaterdag glas in haar been had gekregen. Het bleek dat zij 30 (!!) hechtingen had. Dan moet het wel erg heftig zijn geweest.

Nadat we alles hadden opgeruimd en ons hadden omgekleed, hebben we in onze kamer nog wat papierwerk gedaan. Alles is mooi geordend en op orde. Daarna hebben we nog even gerust op bed en heb ik met thuis gebeld. Na het avondeten hebben we nog even naar de show gekeken en wat dansjes meegedaan.

Morgen ga ik op excursie naar Gibraltar. Ik heb er erg veel zin in! Vandaag was het super heet en hadden we weer de mist. Eigenlijk is die mist er al de hele week. Maar voor morgen wordt regen en onweer voorspeld. Ik ben erg benieuwd wat het weer gaat doen. Als het onweert, kunnen de zwemlessen niet doorgaan en moeten ze worden verplaatst. Gelukkig gaat Gibraltar hoe dan ook door, maar ik hoop natuurlijk op goed weer en mooi uitzicht.

Eigenlijk vind ik het nu jammer om morgen geen zwemlessen te geven. Nu hebben we eindelijk vier zwemlessen op een dag, en dan ben ik er niet. Maar gelukkig hebben we de rest van de week ook nog zwemlessen.

Overigens krijg ik af en toe een berichtje van mensen die mijn blog lezen over mijn verblijf in Spanje. Erg leuk om te weten dat een aantal mensen alles volgen en om even iets van hen te horen!