Weer aan het werk! - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Weer aan het werk! - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Weer aan het werk!

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

07 Augustus 2021 | Spanje, Benalmádena

Vanmorgen stonden we weer bijtijds op. Eindelijk mocht ik ook weer gaan werken vandaag. Er zijn nu extra maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat dit niet nog een keer gebeurt. Ik hoop echt dat het niet nog een keer gebeurt. Iedereen was weer blij om uit de kamer te zijn en om eigen eten uit te kiezen. Het ontbijt was weer erg lekker!

Na het ontbijt hebben we alles klaargezet voor de eerste les vandaag. Gisteren had Malin een 1 op 1 sessie met een meisje. Vandaag deden we dat nog een keer. De ouders vonden de lessen heel duur, maar heb toch twee 1 op 1 sessies gedaan. Ik heb de les gegeven en het ging erg goed. De ouders zagen er ook tevreden uit. We sluiten de les elke keer af met in het water springen. De kinderen moeten daarbij een high five geven aan een oranje opblaashand op een flexibeam. De kinderen vinden het geweldig en de ouders maakten direct foto's. Ik ben blij dat ik die oranje opblaashanden mee heb genomen! Na de les kreeg het meisje een certificaat en wilden de ouders een foto maken van ons met het meisje. Super leuk!

Daarna volgden de lessen van de twee jongetjes die ik in het begin van de week ook had. Het waren vandaag de laatste lessen. Het oudere jongetje deed het heel goed. Je zag echt een verbetering vergeleken met begin van de week. Het jongere broertje kon nu zelfs zelfstandig wat oefeningen uitvoeren, zonder zijn ouders en was veel zekerder in het water dan aan het begin van de week. Het is echt heel leuk om dat verschil te zien! Ook beide jongetjes kregen hun certificaat en daarna hebben we weer een foto gemaakt.

Dat waren de lessen voor vandaag. We hebben al onze spullen weer opgeruimd, ons omgekleed en de box office klaar gemaakt. Er is niemand naar ons toe gekomen, maar dat is ook niet gek. De meeste mensen gaan zondag of ergens volgende week weer naar huis. Morgen komen weer ongeveer 100 nieuwe gasten aan. Na de box office hebben we weer de gezamenlijke pool party gedaan en verschillende dansjes gedaan. Leuk als alle gasten meedoen in het water.

Daarna was het tijd voor onze lunch. Omdat we verder geen lessen hadden vandaag en Malin een paar dagen veel had gewerkt, kregen we allebei een halve vrije dag. Alle andere collega's moesten wel gewoon werken. We besloten om na de lunch naar Fuengirola te lopen. We hebben helemaal naar de haven gelopen, langs het strand op de boulevard, met af en toe een pauze in de schaduw. Het was erg warm. Ook hebben we even op het strand gelegen en een duik genomen in zee. Erg verfrissend en lekker. Uiteindelijk hebben we ongeveer 5 à 6 km gelopen. Onze benen deden zeer. Om 18 uur pakten we de bus terug naar het hotel. Hier hebben we even gerust en gedoucht en ons daarna weer klaargemaakt voor het diner.

Na het diner hebben we nog even op onze kamer gerust. We waren allebei best wel moe en vooral onze benen wilden even rusten. Daarna hebben we één van de shows gekeken van het entertainment team. Erg leuk! We sloten de avond af met wat dansjes van de pool party.

Iedereen was moe en we besloten om terug te gaan naar de hotelkamer. Hier heb ik nog even een programma terug gekeken. Morgen hebben we een hele vrije dag. Dit keer gaan we wel echt naar Málaga met de trein. We weten in ieder geval al wat we willen zien!