Spierpijn! - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Spierpijn! - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Spierpijn!

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

27 Juli 2021 | Spanje, Benalmádena

Vanmorgen zijn we weer opgestaan om 7.30u, om om 8.00u te kunnen ontbijten. Na het ontbijt hebben we in onze hotelkamer weer de pool party dances geoefend. We hadden allebei spierpijn van de eerdere dagen, het oefenen van de dansjes, het vele lopen en het weer zwemmen. Ook hebben we nog op het droge wat dingen voorbereid voor de Swim Academy. Om 10.30u werd ik echter gebeld dat we tussen 9.00-11.00u in het zwembad moeten oefenen, omdat we dan het zwembad kunnen gebruiken. Wij wisten niet dat dat verplicht was en we dachten dat we ook in onze hotelkamer andere dingen mochten oefenen. We zijn direct naar het zwembad gegaan en hebben een sessie geoefend. De manager van het concept Holiday Village heeft onze sessie even bekeken en vanmiddag zullen we nog een gesprek hebben met haar. Na een half uurtje oefenen in het zwembad, hebben we alles weer opgeruimd en hebben we ons weer omgekleed in de hotelkamer.

Vandaag was ook gevraagd om een foto te maken van ons en een stukje tekst te schrijven over onszelf. Dit wordt dan in de app van Holiday Village geplaatst, zodat de gasten alvast kunnen kennismaken met ons.

Om 13.30u konden we weer lekker lunchen. Dit keer gingen we naar de beach club aan de andere kant van het resort, samen met Marjolein en de twee reps. Zij ontvangen de gasten, helpen gasten met problemen en verkopen excursies. Zo konden we kennis maken met elkaar en nog wat uitleg krijgen over het hotel. Het is belangrijk om het hotel en de omgeving goed te kennen, zodat we gasten kunnen helpen met het beantwoorden van vragen en het geven van informatie en adviezen.

Na de lunch hebben we één van de pool party dances geoefend met de andere collega's. Het gezamenlijke resultaat ziet er erg leuk uit! Daarna hebben we de reps geholpen met het schoonmaken van hun spullen. Daarna hebben we met Natalie, de manager van het concept Holiday Village, gezeten om het een en ander door te nemen voor de Swim Academy. We mogen vanaf nu gelukkig in het zwembad onze mondkapjes af houden. Dat scheelt een hoop gedoe, wat het was erg irritant als je mondkapje nat wordt. Ook blijkt dat als wij zwemlessen verkopen aan gasten, dat wij dan 5% krijgen van het inschrijfgeld en als we een bepaalde score halen (tevredenheid van gasten) dat we dan ook nog eens 5% krijgen. Dat is mooi meegenomen! Ten slotte bleek dat het resort open is tot eind oktober en dat wij dus ook tot eind oktober zwemlessen kunnen geven. Als het goed is, kan ik de lessen van de masteropleiding online volgen, waardoor het mogelijk is dat ik pas begin november weer naar Nederland kom. Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen.

Na deze werkdag zijn we nog even lekker naar het strand geweest. We waren allebei in slaap gevallen tijdens het zonnen, want we zijn toch best wel moe. De eerste dag hadden we onze snorkels mee om te kunnen snorkelen, maar toen waren de golven veel te hoog. Vandaag waren er bijna geen golven, maar hadden we helaas onze snorkels niet mee. Er zijn een paar rotsen waar we denk ik heel mooi zouden kunnen snorkelen. Gelukkig hebben we nog genoeg tijd om dat te kunnen doen!

Inmiddels heb ik al wat Spaanse woorden geleerd. Ik hoop dat ik nog een beetje Spaans kan leren de komende maanden! Hasta mañana!