First day at the office - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu First day at the office - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

First day at the office

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

24 Juli 2021 | Spanje, Benalmádena

Vanmorgen stond de wekker al om 7.30u. We hadden allebei niet zo goed geslapen vanwege de warmte en de muggen. We maakten ons klaar om te gaan ontbijten om 8.00u, want om 8.30u hadden we afgesproken met Marjolein, de Holiday Village Delivery Manager. Deze ochtend heeft zij ons nog wat meer verteld over de gang van zaken en heeft zij ons laten zien waar alle spullen opgeslagen liggen. We mochten gelijk aan de bak, want we moesten alle spullen verzamelen die we nodig hebben en die verplaatsen naar een ander hok dichterbij het zwembad.

Vervolgens kregen we de tijd om ons voor te bereiden op de zwemlessen. Morgen moeten we video's opnemen van een Parent & Toddler session en een Swim Academy session, waar we feedback op krijgen. Vandaag konden we oefenen in het zwembad waar we de lessen gaan geven en met de materialen die we kunnen gebruiken. Het water is heerlijk en het uitzicht nog mooier.

Na de eerste keer oefenen in het zwembad hebben we geluncht met een aantal andere collega's. Er liggen echt zo veel lekkere dingen wat je allemaal wilt proeven. Maar gelukkig hebben we een paar maanden de tijd om al die lekkere dingen te eten.

Na de lunch hebben we nog een keer in het zwembad geoefend. Daarna hebben we met z'n tweeën het andere deel van het resort bekeken. Het is uiteindelijk nog best veel lopen en er zijn veel zwembaden en veel speelmogelijkheden. Het resort ligt direct aan het strand, dus ook daar heb je een super mooi uitzicht!

Na de drukke dag vandaag, waren we toch eigenlijk wel moe. Daarom zijn we weer terug gewandeld naar onze hotelkamer en hebben we nog wat doorgenomen voor de zwemlessen en hebben we even wat gerust. Het is erg warm, dus insmeren is erg belangrijk. Helaas moeten we overal en altijd ons mondkapje dragen, ook in het zwembad, en dat is wel minder fijn. Alleen in onze hotelkamer kunnen we de mondkapjes af doen.

Na het diner hebben we een wandeling gemaakt naar het strand. Een leuk weggetje met veel rotsen en stenen en een heel mooi uitzicht. Toen het wat donkerder werd zijn we weer terug gegaan naar onze hotelkamer en hebben we nog even de lessen doorgenomen. Morgen gaan we de video's opnemen om feedback te krijgen. Spannend!