Plannen weer gewijzigd... - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Plannen weer gewijzigd... - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Plannen weer gewijzigd...

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

04 Augustus 2021 | Spanje, Benalmádena

Vanmorgen stonden we weer bijtijds op om te gaan ontbijten. Tijdens het ontbijt was er maar één andere collega naast Malin en mij. Alle andere collega's mochten de kamer niet uit en kregen eten voor hun deur. Toen ik me klaar maakte om naar de meeting om 9.00 uur te gaan, werd ik gebeld dat ik alsnog in de kamer moest blijven en in quarantaine moest gaan. Ze willen geen risico's lopen en omdat ik zondag met een groepje een drankje heb gedaan en één persoon van dat groepje zaterdag een drankje had gedaan met iemand die positief is getest, moest ik ook in mijn kamer blijven. Malin mag wel werken, omdat ze gevaccineerd is. Heel erg balen! Nu mis ik alle zwemlessen die we deze week hadden en kan ik mijn werk niet doen. Ook zit ik de hele dag alleen op mijn kamer opgesloten, omdat Malin wel mag werken. Ik baal er zo erg van.

Nadat Malin weg was gegaan, heb ik eerst weer een aflevering terug gekeken. De wifi in onze kamer is super slecht, dus het was niet erg leuk. Daarna heb ik in de zon gelegen op ons balkon.

Rond lunchtijd kwam Malin terug in de kamer. Daarna moest ze helpen om lunch naar alle kamers te brengen. Ook ik kreeg lunch voor de deur neergezet. Ik word echt behandeld alsof ik dodelijk ben... Daarnaast is het erg raar dat Malin in en uit de kamer gaat. Hierdoor heb ik het gevoel dat ik niet echt in quarantaine zit. Ik ben er echt niet blij mee, maar er zijn geen andere kamers meer beschikbaar.

Na de lunch heb ik weer in de zon gelegen op het balkon. Maar in de middag gaat de zon weg. Daarom besloot ik om wat aan studie te werken. Voordat ik vertrok naar Spanje heb ik al wat informatie gekregen over het tweede studiejaar, waardoor ik nu wat vooruit kan werken.

De hotelkamer is niet erg groot en ik heb vrijwel geen spullen mee en slechte wifi, dus ik heb me erg verveeld vandaag. Gelukkig heb ik wel met wat mensen kunnen bellen vandaag, dat is erg fijn.

Vlak voor het diner heb ik nog even op de bank geslapen. Het avondeten werd ook weer voor mijn deur neergezet. Het was erg weinig, ijskoud en ik had best wel trek... Niet zo fijn dus. En dan mag Malin gewoon lekker beneden eten wat ze wilt. Ook niet erg gezellig voor mij.

Na het avondeten hebben Malin en ik nog even wat spelletjes gespeeld. Uiteindelijk verveelden we ons toch en gingen we ons maar klaarmaken om naar bed te gaan.

Zaterdagochtend worden we allemaal weer getest en als die test negatief is, mogen we als het goed is weer werken. Maar donderdag en vrijdag de dag doorkomen wordt nog heel wat...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benalmádena

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 40237

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: